hoe sms het gebruik van SIM versturen zonder het gebruik van mobiele

E

ehsanelahimirza

Guest
hi all i wilt weten over de SIM-lezers die hardware kan worden gebruikt, waardoor I dont wanna mobiele gebruiken in mijn project, maar ik kan gebruik maken van eigen gebouwde lezers en microcontrollers. is er een manier om microcontroller te gebruiken direct interfacing SIM-kaart een boek met betrekking tot deze onderwerpen bij voorbaat dank

U hoeft GSM-module voor. het is een complete hardware. maar de afzonderlijke delen zal het beter zijn als u gebruik maken van mobiele

dancom laboratoria in Pakistan hebben voorbereid een gsm-module van ter waarde van $ 1.100 tot 70000 PKR ........ als u wilt dat deze u kunt contact met mij ...............

SIR, ben ik van plan aan een project dat gaat weten de positie van mijn robot en te verzenden naar de mobiele telefoon doen. ER ZAL DE GSM IN MIJN BOT BE. Wanneer ik het nodig DE POSITIE VAN DE ROBOT moeten worden messaged AAN DE SPECIFIEKE mobiel nummer. Want ik heb gezien UW CONTACT IN EEN FORUM Ik voelde me als contact met u op. Ik eigenlijk wil wat zal de uitgang van de GPS-module zou je het verstrekken van zijn en wat zal de kostprijs zijn? hoe kan ik decoderen de uitgang van de GPS-module en interface naar de mobiele, zodat ik kan het bericht te verzenden? als je me kunt helpen op welke manier kunt u reageren op deze e-mail meneer? Ik wil de specificaties van de GPS-module weten? groet, sai Manoj p saimanojp (at) ieee.org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back