hoe rocketIO gebruik in de vertex-5 te inverteren serieel parallel

S

sea_mist

Guest
hallo

Ik moet Rocket IO (GTX) gebruik in vertex 5 tot en met hoge snelheid seriële data om te zetten naar parallel.
Ik lees ug198, ug024, ug204 van Xilinx, maar ze did't HELLP mij.
Ik wil gewoon een simpele code en simulatie laat zien dat seriële data komen en veranderen in parallel.

please help me.

Kunt u meer specifiek?
Van waar u de high speed seriële gegevens?welk protocol ze volgen (alle normen zoals Aurora / Ethernet / PCI)?

hallo
dank u voor het beantwoorden van binnenkort.
Ik heb een project dat is:
G.709 encoder
Ik zou krijgen STM-16 (SDH) gegevens en plaats het in G.709 (toevoegen juiste header en FEC codes) en vervolgens te verzenden.
Ik heb alles gedaan wat van het bovenstaande maar een ding.
in mijn project heb ik gewerkt met 32 bits (4 bytes) user interface (ik denk dat ik de gegevens in de vorm van de 32-bits)
zo een ding blijft:
en dat is ik ontvang STM-16 frame in seriële en ik moet rocketIO (GTX gebruik) tot convergentie parallelle (32), STM-16 is als SONET OC-48 (zodat u kunt iets van dit protocol)
maar in mijn project in deze tijd I dont behoefte om te werken met details.i just wana laten zien dat ik seriële data kan ontvangen (bijvoorbeeld: van de haven RXN_IN) en ze parallel en toon ze in RXDATA_out (15 Downto 0).
als ik Sayed details zijn niet belangrijk voor mij gewoon nu, en net wana show bovenstaand geval.
Ik zal dankbaar voor uw hulp.
groeten.

u kunt gebruiken coregenerator het configureren van de GTX, dan gebruiken in uw ontwerp.
Aangezien u reeds gebruik van codering kunt dissable de 63/64b encoder.

Als je gewoon bent te simuleren, kunt u testen met behulp van het hele scenario modelsim.Maar je moet de modelsimSE of hoger.Als u wilt zien werken in realtime dan moet je de details van deze GTx configuratie en het apparaat (FPGA) die u gebruikt weet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back