M
minisan
Guest
hoe PWM genereren uit PIC16F84A om de 4 schakelaars van de H-brug onder controle? weet iemand wil de schematische en componenten worden aangesloten op de microcontroller delen? Thanks =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is een citaat uit een artikel over de H-brug uit een van de vorige posts .. Hier is de rest: http://www-isl.ece.arizona.edu/ ~ soccer/team4a/data/motors/Hbridge_Theory.pdf Met vriendelijke groet, IanPNu, als een MOSFET een lage RDS (op) rating heeft, heeft meestal een vrij hoge huidige beoordeling typisch in de 10s van de versterkers. Ik moest 4 ampère continu en de MOSFET ik koos aangeboden 25 ampère. Uiteraard hoe lager de RDS (op) rating, hoe duurder de MOSFET. BTW, beide soorten MOSFET's zijn verkrijgbaar in TO220 pakketten.
Ik weet niet van een microcontroller die kan zinken of bron aanzienlijke stromen, meestal deze stromingen zijn onder de 20mA per pin .. Vanuit dat oogpunt moet je een driver .. De voorgestelde IRF MOSFETs ovesized voor 0,5 A motor, maar omdat de meeste availble MOSFET's zijn in TO220 pakket, zal je niet redden veel ruimte en / of geld .. Gelukkig Nieuwjaar ook voor u ... Met vriendelijke groet, IanPVoor de schakeling die u liet me de vorige keer, izzit bruikbaar voor 3-9V DC motor? de stroom voor de motor rond 0,5 A alleen als er geen belasting ... zo zal IRF530 en IRF9530 nog steeds van toepassing? Kan ik meteen Sluit pin A en B van microcontroller of ik een driver nodig tussen microcontroller en zowel pin A en B? !! dankzij Gelukkig Nieuwjaar