hoe positieve feedback of negatieve feedback voor amp rechter

I

ithink

Guest
Ik wil het ontwerpen van een comparator met positieve feedback, maar ik heb geen duidelijk concept positieve feedback in het OP AMP, kan je me een aantal goede ideeën? dank u

in het gezond verstand, als je wilt een snelle comparator, een of twee fasen van de voorversterking, gevolgd door een track design-and-vergrendeling fase is het meest bekend architecure.the voorversterking is altijd een eenvoudige OTA.the track-and-vergrendeling fase kan een hoge snelheid met een matige gain.so ik niet begrijp uw probleem, als je wilt de AMP als de comparator, en gebruik vervolgens de snelheid altijd traag als je een hoge resolution.so krijgen wat de betekenis van "een comparator met positieve feedback "?ps: boek ken matin's (analoge circuit design), hoofdstuk 7 zullen geeft je wat te helpen.
ithink wrote:

Ik wil het ontwerpen van een comparator met positieve feedback, maar ik heb geen duidelijk concept positieve feedback in het OP AMP, kan je me een aantal goede ideeën? dank u

U kunt injecteren een signaal in de feedback loop (break punt), Als het uitgangssignaal fase is dezelfde als input, dit systeem is in de positieve feedback.
..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back