Hoe plot vermeerdering constatnt in IE3D of advertenties

M

masud_809

Guest
Hi all:

Ik wil voor het berekenen van de slow-wave factor in een periodieke structuur.Hoe kan ik de plot van de Slow-golf factor voor de structuur?Ik denk dat de verhouding van de (constante vermeerdering van de periodieke structuur / propagation constante van de referentielijn) definieert de langzame golf factor.Maar hoe kan ik plot deze vermeerdering constante percelen versus frequentie in IE3D of advertenties?

Ik heb haast, en ik zou blij zijn als iemand kan me helpen.

Bedankt.

Op IE3D, kunt u het oplossen van een korte TLN als een 2-poort structuur.Op MGRID-> PROCES-> S-PARAMETERS EN adem EQUIAVELNT circuit.U kunt kiezen FIND TLN PARAMETERS VAN 2-PORT S-parameters en GO.Op MODUA, vindt u ook de TLN parameters.U krijgt tabelgegevens.

Thank you very much for your help.Ik deed dat.Het lijkt erop dat krijg ik niet de juiste resultaten.Omdat IE3D geeft mij een waarschuwing dat te wijten aan de niet-uniforme transmissie lijn (dat is mijn langzame-golf structuur), de resultaten hebben een lage nauwkeurigheid.

Is het mogelijk om de plot slow-wave factor met de fase van de S21.Aangezien de fase (S21) perceel kan worden gegenereerd met een hoge nauwkeurigheid, is het mogelijk voor de berekening van de slow-wave factor van dit perceel?

fase (S21) = elektrische lengte van de lijn
EN
fase (S21) = (propagation constant) * (fysieke lengte)
==>
propagation constant wordt verkregen.

De waarschuwing is te wijten aan het feit IE3D detecteert de S-parameters niet exact zoals een TLN.U kunt alleen kiezen wat goede frequentie punten voor.U probeert te "fit" een TLN-model voor uw niet-TLN s-parameters.U kunt alleen nog wat ruwe resultaten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back