S
shengwuei
Guest
Beste allemaal, Ik heb een zend / ontvangst systeem die functioneel werken, maar hebben "demping (?)" Probleem op de ontvangst pad. Een eenvoudig systeem blokschema zoals hieronder weergegeven, kan een kleine maar niet te verwaarlozen "demping" waveform in acht worden genomen, zowel voor als na de ontvangst versterker (fietsten in het rood als de onderstaande figuur is dit probleem ernstig na de versterking van de ontvangst versterker). Ik ben niet zeker dat dit een "demping" probleem of niet omdat de frequentie van de golfvorm is veel lager dan uitgezonden signaal (50MHz). Ik heb een aantal series condensator om te filteren op de golfvorm, maar vond zijn nutteloos. Mogelijk is er nog een aantal hoogfrequente deel (dicht bij de zendfrequentie) in de golfvorm, zodat een eenvoudige low-pass filter zou werken niet. Ik denk dat ik nodig om de oorzaak van de "demping" probleem te vinden, dus ik kan het helemaal te laten verdwijnen in de ontvangende pad. Echt geen idee over hoe dit probleem op te lossen, kan iemand mij een hint op het? Gewaardeerd voor uw input.