Hoe om te controleren P * otel DXP PCB verbindingen tegen schematische

O

oddbudman

Guest
Hallo.

Ik
ben momenteel in het proces van controle uit mijn pcb verbindingen met mijn schema.

Dit is een langzame tijdrovende taak waar ik individueel ben tikt u elk knooppunt aan elk onderdeel van het schema als ik werk op mijn manier al de netlist gegenereerd uit de pcb commections.

Is er een eenvoudiger manier om dit te doen taak betrouwbaar - Kan P * otel do it for me?

Ik heb wel een aantal kleine wijzigingen tussen de 2 documenten, dwz jumpers.

Alle hulp zou worden gewaardeerd.

Bedankt,

oddbudman

1.Heeft u uw invoer netlist naar P * otel?

2.Zo ja, heeft u een ontwerp regel controleren?

Een DRC (te vinden onder Tools / Design Rule Check ... denk ik) gaat door en valideren al uw ontwerp-regels en wijzen als u een vreemd / gesplitst netten.

- Niemand

PS Ik
heb alleen gebruikt @ ltium 2004 een paar keer en niet uit te vinden hoe te importeren netlists.In P * otel 99SE, het
is onder Design / Belasting Nets.Iedereen wil mij in te vullen?

gebruik compileren pcb-project en het ontwerp regel controleren

IBNobody schreef:

PS Ik heb alleen gebruikt @ ltium 2004 een paar keer en niet uit te vinden hoe te importeren netlists.
In P * otel 99SE, het is onder Design / Belasting Nets.
Iedereen wil mij in te vullen?

Bedankt voor de hulp mensen.

Aangezien ik al gebruik van de DRC-functie om te controleren verbonden netten, ik denk dat ik ook vasthouden aan deze oude methode van de mijne.

Zo nu en dan mis ik een kruising of een aansluitingspunt in het schema en dit probleem uitoefent op de PCB.De DRC niet zal me helpen met dit soort kwesties.

ervan uitgaande dat u update ur netlist uit schematisch te ur pcb, u zou kunnen controleren of de verbindingen met behulp van cross sonde .. echter, u moet doen om het project eerste .. maar voor mij, Ik geef de voorkeur aan het gebruik van 'op de lijnen' methode ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back