Hoe om te controleren of maken van de op-amp is correct?

R

ronanchang

Guest
Ik ben op zoek naar de cascode op-amp ontwerp. hoe kan ik weten dat de op i ontworpen correct is? Is er iets dat ik moet oppassen??

De versterker je hebt ontworpen, moet voor een aantal specificaties. dat wil zeggen UGB, Gain, fase marge, in Delhi, PSRR, Noise etc. De versterker is ontworpen, moet worden gebruikt in een aantal gesloten lus configuratie weer te zien op de stabiliteit, de frequentie response, slewrate etc. Hoop dat het helpt

moet je je specs van de opamp controleren op elk proces hoeken en voor de fase marge controle niet tot minder dan 60 graden te zijn voor een stabiele nauwe lus prestaties

[Quote = ambreesh] De versterker je hebt ontworpen, moet voor een aantal specificaties. dat wil zeggen UGB, Gain, fase marge, in Delhi, PSRR, Noise etc. De versterker is ontworpen, moet worden gebruikt in een aantal gesloten configuratie, fro de stabiliteit te zien, de frequentie response, slewrate etc. Hoop dat het helpt [/quote] Waar kan vindt u enkele voorbeelden om te testen circuit demo hoe u deze versterker specificaties meten? Bedankt,

Tenminste, kunt u proberen AC analyse om de winst fase marge te controleren. Het is de basis controleren of er een opamp.

Ten eerste, je weet de prestatie parameters van Op Amp, zoals DC te krijgen, GBP, CMRR, PSSR etc. Dan gesimuleerd het. Zijn afhankelijk van uw toepassingen, zal je af handel tussen deze parameters.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back