hoe om te beoordelen diepte een FIFO's?

W

wangkl

Guest
Het is een oud onderwerp.
Maar ik ben nog steeds geïnteresseerd in hoeveel adviezen er te zien zal zijn.
Thanks in advanced.

Hi wangkl,

Wat bedoel je met "toegang"?Onbekend FIFO?Stel, de diepte is een bekend nummer, is het niet?Indien in het geval, is het niet, ik denk dat behoefte heeft aan een bekend patroon te worden gedwongen in de FIFO na een reset en dan tellen de klok nummer tot hit op de output.

Peter

Ik bedoel hoe een redelijke diepte te bepalen voor een FIFO.

Welke items moeten we overwegen voor dat?

Ik heb altijd het ontwerp van het fifo met parameters.Zodat ik makkelijk kunnen configureren van de diepte.Normaal gesproken zal ik uitvoeren van een extreem zware bus-loading simulatie geval met een enorme FIFO diepte maat 2 ^ M en het verslag van de maximaal gebruik van de FIFO-cellen.Dan selecteer ik N tot 2 ^ N> maken max_usage.

Maar het is gebaseerd op de praktijk.:)
Zijn er nog andere benaderingen?

kunt u mij vertellen hoe om te bepalen fifo diepte
1.schrijf CLK - 60 mhz
2.lees CLK - 50 mhz
3.data rate - 512 bytes - in pakketten

Kon u door middel van enig licht op dit onderwerp plz ..

Ja, moeten we rekening houden met de te schrijven data-rate, lees data-rate, de packet-grootte.
Ik denk dat we moeten ook weten of het een FIFO RX of TX FIFO.Wat is de trigger-niveau voor fifo bijna vol / leeg?Hoe snel zal de kapitein reactie op de FIFO-trigger / vragen?Wat is het ergste vertraging te wijten aan systeem scheidsrechter strategie en andere meesters?Wat is het uiteenspatten lengte van de kapitein voor elke trigger?

Alle andere punten moeten worden overwogen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back