hoe om lekkage van het simuleren CMOS-schakelaar

T

taofeng

Guest
wat is het verschil van deze twee inverters?een van hen wat ik weet is de huidige uitgehongerd omvormer, de andere weet ik niet de naam.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ze zijn beiden tri-tate invertors, hoge impedantie output is wanneer n en p uitgeschakeld.
De linkerkant Invertor kunnen worden gebruikt ook in de huidige uitgehongerd modus.

Ze zijn zowel de huidige-uitgehongerd.Het verschil is in de
positie van de "meester" (huidige spiegel) en de "switch"
elementen.

De een aan de rechterkant zal waarschijnlijk moeten insluiten een "on"
schakelaar replica in de bias huidige meester als je wilt een
bijzonder goede wedstrijd, terwijl de een aan de linkerzijde is een
rechte apparaat overeenkomen.

Ik denk dat de een aan de linkerzijde zal "lawaai" aan de uitgang
Miller, omdat de trap van de input rechtstreeks zal verstoren
de output node.De een aan de rechterkant wordt stil op
de output, maar kan meer de geluidshinder terug in de bias
rack.Je zou moeten simuleren met fatsoenlijke parasitaire waarden
goed te beoordelen.

Ik denk dat de linker een langzamer zou zijn dan het recht een becaouse van de molenaar effect.

Beide zullen optreden als de invertor, met een combinatie van IN en VBP vbn.
dus in principe ithey verschillen in werking wijs.zowel zij verschillende afhankelijkheid van de IN VBP en vbn naar de uitgang.
Miller is het effect als het zal worden aan beide kanten, als je niet kunt het ingangssignaal beslissen door slechts in naam.Dus molenaar effect zal optreden op beide omvormer.

Am i right??

groeten
Viren

De linker kan men een zeer lange trise of tfall genereren door het vaststellen Vbp of VBN aan de huidige limiet.

Voor de juiste is, indien Vbp erg groot is of de VBN erg laag is, zal hij optreden hetzelfde als de linker, echter, indien Vbp laag genoeg is of VBN hoog genoeg is, kan het genereren van een zeer korte trise of tfall door gebruik te maken cascode structuur ter verhoging van de winst van de omvormer.

Dat is het verschil, denk ik.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back