Hoe om gegevens te importeren uit een. CSV-bestand naar een matrix met behulp van C?

A

amun

Guest
Bij voorbaat dank. Ik wil gegevens (bestaande uit cijfers in type dubbel) importeren uit een. CSV-bestand naar een matrix in mijn C-programma. Kan iemand me helpen of schrijf de juiste functie? De functie is zeer vergelijkbaar met laden () van de MATLAB, maar ik nodig om de een voor de C taal te creëren. Aydin.

Kun je goed leest de *. Csv-bestand de extensie. Kan dit bestand worden geopend met de Microsoft Kladblok? Ik vroeg je zo, want om het te kunnen lezen, moet u weten hoe het bestand is geschreven. Zo lang geleden, had ik de C-programma, dat was in staat om het Acrobat-bestand als een uitgang. Dus mensen kunnen de output grafiek, de waarde, etc eigenlijk te bekijken in PDF-formaat. Dus je moet eigenlijk weten hoe aan te pakken met de CSV-extensie. Daarna moet je algoritme dat zou bekeren en te doen berekeningen, als je wilt en op het einde moet je beslissen wat voor soort van de output die je wilt hebben te maken.

Het moet vrij eenvoudig. Het bestand is een tekstbestand met door komma's gescheiden waarden. Je hoeft alleen maar het bestand te openen, en de waarden die met behulp van de komma's als scheidingstekens ontleden, dan zetten de assci waarden in tweepersoonskamers. Elke C handleiding Wil heb file I / O voorbeelden. zoek in en voor de functies die je nodig hebt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back