? Hoe OK = (IN == OUT) 01:00 te doen; in Matlab?

D

davyzhu

Guest
Hallo allemaal, ik vond Matlab ondersteunt geen:? Agent. Bijvoorbeeld, in C, is er eenvoudig OK = (IN == OUT) 01:00?;. IN en UIT is vectoren. Hoe kan ik besef dat het zonder (indien anders end) in Matlab. Bedankt! Eventuele suggesties worden op prijs gesteld! Met vriendelijke groet, Davy

Uit mijn ervaring met matlab, ik denk dat u het niet kunt doen, behalve met behulp van if-else of switch-case-statements. Waarom u niet wilt if-else te gebruiken?

Ik denk dat dit werk: als IN en UIT zijn eenvoudige variabele gebruiken: ok = (IN == OUT), of ok =, dit toe te wijzen 0 of 1 tot en met 'ok' ((IN == OUT)!). voor de andere nummers doen wiskundige bewerking bijvoorbeeld ok = 3 * ((IN == OUT) +2), 6 of 9 toe te kennen aan 'ok'. zorg ervoor dat thet als IN en UIT zijn array voor elk item MATLAB weer een boolean value.i betekent als IN + [3 4] en OUT = [3 7] = ok (IN == OUT) in een matrix weer ok = [1 0] . maar u kunt deze ook gebruiken voor je doel.

In C:? Is het prachtige "conditionele operator". Het is compact, en het garandeert dat alleen de gekozen uitdrukking wordt geëvalueerd, zodat er geen bijwerkingen van de onvrijwillige expressie. Uw specifieke voorbeeld kan worden vereenvoudigd als mhamed uitgelegd. Maar ik denk niet dat MATLAB heeft een algemeen equivalent aan:?, Dus je zitten met de onhandiger if-else statement.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back