Hoe meaure switching snelheid van een SPDT switch

• Thread starter Shoma Chandorkar
  • Start date
S

Shoma Chandorkar

Guest
anyon kan mij vertellen hoe meaure Hoe te schakelen snelheid en Isolatie van een SPDT schakelaar die th deel van een subsysteem (zoals zender, ontvanger)?

Fabrikanten van switch IC geven meestal test circuits in hun informatiebladen, bijvoorbeeld Annalog Apparaten.Voor RF-schakelaars, ze zijn voornamelijk gebaseerd op geëvenaard impedantie havens.Swiching snelheid zou
bijv. bepaald uit de envelop van de output poort signaal met een RF-generator op een input en een puls generator op de controle-poort.Ik zie niet veel ruimte voor unclearness in dit verband.

Als u wilt schakelen meaure snelheid van een SPDT schakelaar, kunt u gebruik maken van de O & S macht sensor NHP-Z81 om de schakeltijd.De kleinste vangen kan worden 5ns.

O & S hebben een pc power sensor software, de macht sensor kunt aansluiten met USB.Zeer eenvoudig in gebruik.

In de schakeltijd meting voor SPDT, kunt u functie generator of signaal generator die puls functie en maak verbinding met de SPDT ingang.Power sensor verbinding te maken met de SPDT uitgang.Als u wilt meten de RX / TX schakeltijd in de desbetreffende norm, zoals GSM, WLAN, WiMAX, .... U moet gebruik maken van het spectrum waarin de gerelateerde standaard optie.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Isolatie is gedefinieerd als de verhouding van de stroom verbruiken wanneer de schakelaar s pad
korting op de stroom verbruiken wanneer de schakelaar op.

Met andere woorden, het is de onderdrukking van een signaal boven de invoeging verlies op de off-poort.

Power sensor dynamisch bereik is niet genoeg, slechts 90dB (van 23 dbm to-67dbm).

Van isolement meten, stel ik voor dat het gebruik van het spectrum meten hoe lager signaal aan-140dbm.

U kunt kopen voor ongeveer $ 100 een Kristalfabriek Detector die een zeer snelle output respons (~ 200 pico-sec).
Het toevoegen van een signaal generator en een gang toepassingsgebied kunt u maatregel zeer snel omschakelen tijden.

http://www.ssejim.co.uk/rfdetectors-9.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back