hoe make linux dvd en ntfs probleem

A

asueee0

Guest
1.RHEL alle distributies zijn in cd-formaat, het maken van een dvd op basis van de cd's, zodat ik heb geen cd's te schakelen tijdens de installatie.2.Ik vond dat ik niet kon intall linux (het zal zeggen dat het niet kon vinden beeldbestanden) als de beeldbestanden worden opgeslagen op een NTFS-partitie, ik heb om ze te verplaatsen naar een FAT32 partitie, ik echt niet wilt converteren mijn NTFS-partitie naar FAT32, is er toch vast te stellen het probleem.

Welke distro zijn U gebruikt?
SUSE, Fedora, Debian komen in DVD-formaat U kunt ook downloaden van de SUSE dvd-beeld van hun site.
OK de meeste van de eerder genoemde distro's bieden geen ondersteuning voor NTFS-partities, zodat het echte probleem is dat je distro een oude kernel of een laking sommige van de modules is er geen vay rond dit zonder gebruik te maken een bijgewerkte kernel installeert gebruikt.
Over de DVD in principe is er een manier om dit distro's, maar het verband?
De eenvoudigste om te doen is alle kopie van de inhoud van uw cd's naar een map op uw harde schijf, waarbij de oorspronkelijke boomstructuur, dan krijg IsoBuster http://www.isobuster.com/ en pak de boot recored van u opstartbare cd .Volgende met Nero of een ander branden van dvd-software maakt een bootable DVD:
Op de deskundige functie koos het gebruik van image-bestand (het bestand dat u hebt uitgepakt), nr. Emulation, Nuber van sectoren tot en met 4 laden, en de belasting segment van de sectoren in Hex: 07C0

Ok na het lezen van dit alles zou ik zeggen dat sommige distributies bevatten een crc controle van tne medium afbeelding die u installeert vanaf en kunnen niet toestaan dat u om dit te doen.Ik heb het gedaan met SUSE 9.1 met succes en Mandrake zonder succes.
Hope this helps
weer als je de bandbreedte check deze site:
http://en.opensuse.org/
en download SUSE 10.1

Hoi
Voor toegang tot de NTFS-bestandssysteem u uw kernel compatibel met NTFS.Probeer het opstellen van een nieuwe kernel met ondersteuning in de NTFS-bestandssysteem sectie.Of kan worden, kunt u een gecompileerde kernel pakket van uw Disto krijgen.

Probeer het passeren 'mount-t ntfs .....'.

het omzetten van bestaande cd's naar DVD's kunnen worden rommelig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back