Hoe maak je 'hervatten' aantrekkelijker voor de HR?

H

hkukkama

Guest
Ik ben altijd sceptisch tijdens het verzenden van mijn cv aan bedrijven.Hoe werkt de HR-afdeling willen hebben de hervatten?Ik bedoel welk formaat zouden zij de voorkeur?. pdf,. doc,. txt of is er een andere beste methode om ze te sturen hervat.

Ik werd verteld door een van mijn vrienden dat u uw cv in de body van de e-mailberichten kunt verzenden onder je sollicitatiebrief.Zal niet dat e-mail te lang voor een persoon om een kijkje te geven.Stuurt hervatten als een attachement geacht?

Deel uw professioneel commentaar en elke vorm van suggesties zijn welkom, coz, zou dit kunnen helpen voor veel mensen.

-HK

 
Met eenvoudige formulieren beter.Laat je specialiteit in de voorkant van uw CV.

 
1.Plain tekst of bijgevoegde bestand zijn allemaal ok.
2.U 'n beter niet voorbereiden dezelfde hervatten voor alle bedrijf, coz zijn er verschillende eisen voor verschillende bedrijven.
T 3.Don 'gewoon alleen verzenden cv naar HR, met toepassing brief wordt beter.

Net advies voor ur ref!
Succes!

 
Als een manager die een redelijke hoeveelheid van deze kan ik zeggen dit krijgt:
Don't pontificaat hoe goed je bent!
Laat zien wat je weet en wat je hebt gedaan.
Probeer en blijf zo dicht mogelijk bij de functieomschrijving mogelijk.
Probeer en houd de CV naar een pagina als je kunt.(We kijken naar een aantal van deze)
Vertel wat je trots op, maar don t gaan overboord.
Toon mij in woorden dat je weet dat het werk is moeilijk en je kunt knokkels naar beneden en doe het!
Werk is een bedrijf, geen liefdadigheid, vertel me dat u de moeite waard huren en het bedrijf zal profiteren van dit.
Don t leugen!I ll vinden in drie maanden (zo niet eerder) en je kom hier weg.
Laat zien dat u bent ethusiastic en wilt dit soort werk te doen.Just my 2 cent.Ik ben momenteel op zoek naar een software engineer huren dus dit onderwerp is aan de voorkant van mijn hoofd nu.Kunt u vertellen?

Regards and good luck.

dfullmer

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top