Hoe maak je een Vivaldi-antenne te wekken?

V

vfurlan

Guest
Ik moet een Vivaldi-antenne te ontwerpen. Kan iemand suggereren een boek of artikel waar ik het kan lezen! Grootste probleem is hoe ga je prikkelen vivaldi antenne Thanks!

Dank je, maar er is een ding dat ik kan het nergens vinden: hoe kan ik berekenen Vivaldi-antenne-ingang impedantie? Ik vond ook een diëlektrische transformator (Karakterisering van miniatuur millimeter-wave vivaldi antenne voor lokale multipoint distributie service, Simons, Lee), maar ik begrijp niet hoe het werkt en wat zijn de afmetingen (in het algemeen, niet alleen voor een specifieke antenne ).

Ik wil ook vivaldi antenne simuleren, en ik zal de eindige elementen methode met mijn eigen algoritme. maar de meest moeilijke taak voor mij is om de geometrie modellering en mesh genernation. zou iemand mij wat advies? bedankt!

[Url = http://emcos.com/html/emc_studio_application_examples/example_14_vivaldi_antenna.html] EMC Studio: Vivaldi Antenne Voorbeeld [/url] Je kan Method of Moments software te proberen voor numerieke simulatie referentie. Hecht is vlak-driehoekige fijnmazige Nastran bestand met deze antenne.

kan iemand mij vertellen, hoe stomp in vivaldi antenne, en hoe het invloed op de bandbreedte van de antenne af te stemmen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back