Hoe maak je een symbool van Netlist

P

penghan

Guest
Ik extract een netlist van lay-out in Cadence en hopen na de doe-simulatie met dit netlist.
Als ik een symbool kan krijgen van deze netlist, zal ik voeg het symbool schematische editor en uitvoeren post-simulatie door Spectre.
Maar ik weet niet hoe.
Kan geven ideeën?
of als er andere manieren om te doen post-simulaties?
Thx ...

U kunt een symbool zelf.Het symbool kan worden in elke gewenste vorm zolang het bevat dezelfde pinnen als het gewonnen denkt - zowel pin namen en richtingen (input, output, ...).

U kunt ook simulatie de uitgepakte mening direct.De prikkels kunnen worden toegevoegd met een specerij stimulus bestand (ascii-bestand).Voeg de prikkel bestand in de 'Form Set Milieu ".Wat het formaat van de spanningsbron en de huidige bron, zie je de schematische netlist (gegenereerd door Analog Band).

Hoi

Gebruik van
Spicevison
en
Gate-vision
van concept.detnx

OK.Thanks
Misschien is mijn uitdrukking is dubbelzinnig.
In feite heb ik gedaan na-simulatie in HSPICE en het resultaat lijkt boete.
Het lijkt echter ik kan niet Noise Figure krijgen van HSPICE simulatie.
Dan, hoe dit te doen na-simulatie door Spectre in Cadence?
Ik weet hoe symbool van schematic.But Ik weet niet hoe een symbool van netlist rechtstreeks genereren genereren.
Had iemand ooit gedaan?

U mag de winning oog op de post doen-layout simulatie, of u kunt een bestand configureren om hetzelfde werk te doen creëren

Hughes schreef:

U kunt een symbool zelf.
Het symbool kan worden in elke gewenste vorm zolang het bevat dezelfde pinnen als het gewonnen denkt - zowel pin namen en richtingen (input, output, ...).U kunt ook simulatie de uitgepakte mening direct.
De prikkels kunnen worden toegevoegd met een specerij stimulus bestand (ascii-bestand).
Voeg de prikkel bestand in de 'Form Set Milieu ".
Wat het formaat van de spanningsbron en de huidige bron, zie je de schematische netlist (gegenereerd door Analog Band).

penghan wrote:

U stelt steeds uittreksel bekijken door "Verify -> Extract".

Maar "Controleer" is niet beschikbaar hier.

Ik pak het netlist door "Calibre -> PEX".

Dus kan gewonnen worden gegenereerd bekijken op deze manier (Calibre)?

Ik denk niet dat een CAD-tools kan een symbool bouwen uit de netlist.

Mijn punt is, moet je de pin definitie.Met de pin definitie kunt u creat een cellview (symbool) van pin lijst.

En ik ben benieuwd naar uw ruisgetal.Kunt u mij vertellen wat het is en hoe het te krijgen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back