Hoe maak je een dual output mixer te testen?

Y

yorande

Guest
Ik doe een mixer chip. Maar hoe de lage testen IF output? Ik kies voor 20 MHz. Het lijkt een beetje te laag voor baluns. Hoe gaan mensen testen directe conversie mixers? Lijkt zelden vermeld. Bedankt.

is dezelfde tijd en dezelfde vraag die ik zou vragen voor iedereen die mij kan helpen .. Ik ben te ontwerpen voor mijn laatste jaar project met behulp van microstrip fr-4 voor het ontwerpen van directe conversie ontvanger en het gebruik van mixer met behulp van hybride coupler als onderdeel van RF.

Hoi, Als baluns niet werken, probeer het dan met RF-transformatoren. Bekijk minincircuits.com. Dit is de veronderstelling dat u uw chip interface naar HMIC. Als je zegt dat een lage IF, je de downconverted signaal juiste midden? Zoals in IF_lo = RF - LO?

Ja, ik bedoel downconverted signaal .. Ik snap het neer op 20 MHz van 430MHz. en als ik een magnetron ingenieur die ik ken vragen tijdens mijn stage zei hij dat de frequentie te laag is. Ik zou controleren transformatoren dan. Nog niet te krijgen materialen over hen. Nog steeds druk in de lay-out werk. Zou transformatoren eenvoudig ontwerp en gerealiseerd door apparaten? Bedankt.

Hallo, bent u beter af om commerciële transformatoren. Minder je je tijd wil opspoelen van draad te besteden aan ferrietkernen. Bovendien minicircuit die zijn vrij breedband in het bereik dat u werkt .... probleem is de demping ... Een andere MNF u kunt controleren is coilcraft. Ik ben niet zeker wat voor soort apparatuur die u wilt gebruiken voor het meten .... waarschijnlijk een spectrum analysator, in welk geval 20MHz geen probleem ... je kunt zelfs de golfvorm te bekijken op de goede oude CRO :) Probeer niet om de TRANSFORMATOR te gebruiken als het uneccessary, het is doorlaatband is niet vlak en zal vervormen uw meting .... minder u doen wat karakterisering befoehand. Good Luck!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back