Hoe maak je een circuit ontwerp ECG-signaal te simuleren?

K

krs

Guest
Hallo, heeft iemand een idee hoe je een circuit ontwerp ECG-signaal te simuleren? Ik moet dit signaal te simuleren met een eenvoudige schakeling

Het hangt af van uw doeltoepassing. In mijn geval werd ik gebruikt om een ​​AED op basis van QRS algoritme detectie-test. Ik heb het gedaan met behulp van een PSoC uC. Het bestuur krijgt een waarde van PC database en te sturen naar D / A module. Let op: 1) Door Windows is een multithread operationeel systeem. Het bestuur - getimede van kristal - stuur een onderbreken om PC-software om gegevens te ontvangen via seriële correct worden bemonsterd in de tijd te garanderen. 2) Gegevens worden gefietst. Dat betekenen dat eindeloos monsters worden herhaald. + + +

Er worden uitgelegd senior projecten op het net te maken van een zoekopdracht. Hulp nodig hebt laat het me weten

Het probleem is dat ik haas om het te bouwen, moet ik een circuit dat hij in staat zal zijn om een ​​ECG-signaal te genereren op te bouwen. Is een hardware-design

kunt u een goede CCT uit Texas Intruments die i'v gebruikt van hun site gratis en u kunt ook een aantal freeware apps zoals Zelscope dat ur geluidskaart te zetten in een Oscilloscoop, zodat u kunt testen ur ECG uit en krijgt de uitvoer op ur PC te vinden . U hoeft alleen maar te maken een aantal leads vormen een aantal oude koptelefoons liggen onder ur bed of iets dergelijks ...

plzz kan u mij duidelijk circuit ontwerp van ECG simulator .. zijn zeer urgent.

Ik ben al op zoek naar een circuit van een ECG-simulator voor een lange tijd Hier is een circuit dat ik eindelijk heb gevonden. Als iemand een beter circuit, plz verzenden.

Hi Im een ​​EE student Voor ons afstudeerproject hebben we besloten om een ​​ECG-tests Circuit, die in feite is een circuit aangedreven door een PIC 16 microchip tot basisvoorzieningen NSR aritmieën voor een ECG-testdoeleinden (De reden waarom we gekozen voor een PIC was de productie voort te zetten, omdat dit soort van de micro. al een PWM-controller binnen) .... maar we zo vast zitten, de reden is het ontbreken van voldoende gegevens van de frequentie / amplitude / en de tijd met tussenpozen van een gemeenschappelijke Aritmie golfvormen en zeker de programmering is een probleem ook. Als u enige vorm of middelen of schema's dat zou mooi zijn hebben .... Thank u ....

[Quote = biomed_man] U kunt de software krijgen van:. http://www.tucows.com/preview/388709 Anders contact met mij en ik zal je andere soorten e-mail [/quote] Ik ' ve vond vele programma's voor de pc oscilloscoop, ik wil gewoon vragen zijn deze software zijn geen beperkingen over de frequentie van het ingangssignaal? Ik bedoel heb ik te band pass of low pass filter op de i / p analoge signaal, of kan ik het toepassen zonder filtering. Ik denk dat de geluidskaart kan signalen in het bereik van akoestische signalen, dat wil zeggen (20 hz - 20 kHz) te aanvaarden. Ik wacht op antwoord 4 thankssssssssssss

i; ve het ontwerp van ecg project te vinden vanaf de website: http://www.picotech.com/applications/ecg.html , maar ik kan niet vinden de IC is AD624, maar ik vond de AD620. door de manier waarop ik weet niet hoe om het te maken met de AD620, kan iemand mij vertellen hoe dit project te maken met AD620? tanx voor ...

http://www.picotech.com/applications/ecg.html [/url], maar ik kan niet vinden de IC is AD624, maar Ik vond de AD620.by de manier waarop ik weet niet hoe om het te maken met de AD620, kan iemand mij vertellen hoe dit project te maken met AD620? tanx voor ...
U kunt gebruik maken van een Instrumentatie-versterker voor het verwerven van het ECG. U vindt een voorbeeld van hoe AD620 te gebruiken in ur ECG-project in de data sheet van de AD620. Ik heb bijgevoegd het voor u.

nu is dit mijn ontwerp is het juist of onjuist zijn, zoals de datasheet zegt. en misschien kan je me vertellen wat polaire ik moet gebruiken voor elk van Elco (electrolit condensator)? omdat ik niet een polair van elke elco tanx te zien

Diodes zijn voor de bescherming van de patiënt van een hoge spanningen die twee momenten volgens welke reden dan ook, die zeer waarschijnlijk afkomstig zijn van de voeding lijn 50/60 Hz. U kan ook gebruik optocouplers isolatoren die werkt heel goed voor de isolatie van de basis lijn spanningen. als ur met 9 volt batterijen, dan zal er geen een hoog risico op de patiënt tegen overspanning shock. u kunt zien deze website van zelfgemaakte ECG. http://www.eng.utah.edu/ ~ jnguyen / ECG / ecg_index.html Good Luck ...

Hi guys Ik vraag me af of iemand heeft een laatste circuit van een ECG-simulator die kunnen werken, laat het me weten dank u

hi. plz help me .. kan ik gebruiken ad624-advertentie voor mijn ecg circuit?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back