Hoe maak je een circuit dat connectiviteit van een systeem controleert maken?

M

microlab

Guest
lieve vrienden ik zou graag om u op weg te helpen experts in de volgende had ik een systeem dat is aangesloten op de computer via een RJ45 cross-kabel somethimes het systeem niet kan communiceren met de computer als de lengte van de kabel is te lang ik altijd mijn laptop naar de systeem en controleer de verzenden / ontvangen in de verbinding zou ik graag een klein systeem waarmee ik kan de tarnsmission / ontvangst van het systeem te controleren door deze rechtstreeks aan, ipv het nemen van de pc om het wat is de mogelijke manier te ontwikkelen? Ik wil gewoon weten of het systeem in staat is om het verzenden en ontvangen pakketten met behulp van led / weer te geven kan ik de kabel en de andere delen Hoe kan ik een dergelijk systeem controleren? ml
 
hoe ver is het systeem van uw computer? misschien kunt u gebruik maken van een draadloze LAN-adapter aan lossless verbinding. Als je internet verbinding kunt u gebruik maken van een toezichthoudende software (je vindt ze in de markt of u kunt ze downloaden) op uw apparaat te controleren via internet te promoten. maar je moet internet bieden op beide plaatsen.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top