Hoe maak ik een filter 1440hz

J

jjfabiszak

Guest
Ik ben op zoek om te zien of iemand weet waar ik het schema kan vinden voor een 1440hz filter.Ik heb twee audio-frequenties een 1440hz en 2670hz frequentie op een lijn en moeten filteren de 1440hz frequentie om te controleren of de 2670hz frequentie is inderdaad 2670hz.Dank jullie wel ...

Welke volgorde?
Heeft u actieve filter of passief filter?
U moet gebruiken filter software.Ik beveel filter vrij, kunt u de ontwerpen en simuleren, alle soorten filters.

Zie filter gratis pagina op:

www.nuhertz.comSucces

I am not sure if it should be an active or passive filter....

Alles wat ik weet is dat er twee frequenties op deze lijn en ik probeer te troublehshoot door na te gaan dat de twee frequenties op deze lijn zijn in feite de juiste frequenties van 1440hz en 2670hz ...mijn theorie is dat als ik een filter die filtert de 1440hz frequentie dan zal ik in staat om de 2670hz zien op een o-scope en de juiste frequentie te controleren ... is dit niet juist?Weet iemand een betere manier om dit te doen?

Ik denk dat de betere keuze is een notch filter.Enige tijd geleden maakte ik een inkeping filter voor 9500hz, en hebben andere frequentie van 12000hz dat ik moest zien.Laat mij als ik dat circuit kan gevonden worden, misschien kon worden enoght voor je.Toegevoegd na 6 minuten:Hier heb ik gevonden.Ik de waarden te krijgen 1500HzToegevoegd na 10 minuten:
Het veranderen van de waarden, kunt u beter of slechter Q. Net spelen voor een korte tijd, en probeer een aantal waarden in de simulatie.Het circuit werk zeer goed.

jjfabiszak,
Zie het artikel "Het sluiten van de Loop Verdiept Inkepingen" op http://www.edn.com/contents/images/20702di.pdf.
Groeten,
Kral

Pas op, het filter geplaatst heeft een relatief brede inkeping voor uw toepassing en de 2.67KHz signaal zou worden verzwakt door ongeveer-10dB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back