Hoe kunt de hoek van Iincidence in CST?

M

mirshahram

Guest
Ik werk met CST MW studio2006. Mijn project gaat over artificialy magnetische geleider (AMC). Ik moet mijn structuur te controleren op verschillende invalshoek, bijvoorbeeld 45 ° of 60 ° hoek tussen de incidentie wave en structuur (In CST). Ik gebruikte de box scan hoek / fase in de CST, maar ik kreeg geen acceptabel resultaat. Wilt u alstublieft mij helpen?

Hoi mirshahram, ben ik samen met CST ook en vorige week had ik het zelfde probleem met een AMC toen ik probeerde om de fase van de reflectie coëfficiënt te simuleren. Ik vroeg de CST ondersteuning voor een hulp, maar ze vertelde me dat in CST de invalshoek niet kan worden gewijzigd. Het spijt me! Als u een oplossing te vinden, zul je laat het me weten:)? Groeten

Hoi, Op de vlakke golf excitatie dialoogvenster kunt u de propogation normaal. Alleen maar vertalen de hoek van inval te eenheidsvectoren en daar instellen. Ik denk dat is wat je nodig hebt, nietwaar? P.

Dank u voor uw aandacht. vlakke golf alleen werken in homogene materialen, en zoals ik al eerder zei ik moet mijn structuur Infront van de vlakke golf en de simulator gezet stuur fout en abortion.In een andere hand vlakke golf werkt alleen in open boudary toestand en alleen voor transiant oplosser, maar ik moet een periodieke grens.

In dat geval heb je gelijk. Wat wilt u precies berekenen met CST? Misschien is het probleem kan worden aangepakt vanuit een andere richting. P.

Ik wil mijn AMC of FSS strcture opgemaakt voor de verschillende invalshoek als volgt: 1 - Infront van de TEM golf of plan wave (. Ik kan niet, omdat de simulator te sturen error "vlakke golf kan verspreiden zich alleen in het homogene materiaal) 2-binnenkant van de golfgeleider voor de (TE-en TM)-modus. (ik kan niet omdat de poort is onle normaal aparture van de golfgeleider)

Ok, ik begrijp het. Maar wat wil je berekenen? Wat voor soort resultaten of parameters bent u geïnteresseerd? S-parameters? Velden? etc.

vooral s-parameter now.But kan worden is het nodig in de toekomst het berekenen van de field.Then allemaal. Ik vond een oplossing, maar ik wist niet Chech it.I denken dat het zo moeilijk is. wanneer ik wil mijn huidige structuur in de golfgeleider aparture van golfgeleider hebben de angle.then wanneer definieert u de poort van de haven ook hoek wat denk je heeft?

hi mirshahram het je gelukt om de oplossing voor het probleem van het simuleren van de S-parameters van AMC voor de andere hoek van inval vind ik ben desparetely op zoek naar de oplossing uw commentaar over deze kwestie zou een grote hulp wat betreft

Ik vind dat je de eenheidscel randvoorwaarde te proberen. dan kun je kiezen schuin incidentie ..

ja, ik denk dat als u een eenheidscel randvoorwaarde kunt u de hoek van de Floquet poort wijzigen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back