hoe kunnen we cellen controleren en de werking van ram geheugen chip

M

milindmiet

Guest
Ik wil t ontwikkelen van een software om de geheugenchips in het RAM-geheugen module test kan een instantie vertelde me wat zijn de tests die we kunnen uitvoeren.please guide me.

Het algemeen betreft dit het schrijven van de data naar het geheugen cel, het lezen van het weer en vergelijken van de twee waarden.Als ze de cel wedstrijd is OK, anders het defect is.
U kunt diverse patronen voor het testen: de 55H, AAH paar tests elke bit en dan haar aan te vullen.
U kunt ook doen wat heet 'wandelen beetje', dat is ingesteld een beetje op 1 en de rest nul en test de cel door te schrijven / lezen terug.Dan verschuiven de bit byone positie en herhaal de test.voortduren voor het resterende bits in de cel.
Andere mogelijkheden ...gebruik je fantasie.

U kunt door het aanpakken van verschillende locaties van de ram en het opslaan van gegevens van verschillende patroon en terug te lezen van de gegevens indien de gegevens hetzelfde is als befre sturen dan is het ok doen het vele malenToegevoegd na 33 minuten:ucan u enkele materiaal op usbest.comToegevoegd na 1 minuten:sommige tests naam zijn slang omhoog, stak test enz. U vindt deze en kreeg enige kennis

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back