Hoe kunnen de frequentie te compenseren?

Y

yuhohang

Guest
Iedereen kan geven me een idee over de reden van de frequentie te compenseren en hoe het te verminderen?

Meestal moet je aanpassen sommige reactief componnent in de frequentie bepalen deel van circuits.

Frequentie compensatie van wat?

Als gevolg van het laden werking van een apparaat?Of de temperatuur effect of tolerantie onderdelen '?Proces varianten?PA On / Off staten?

Als u mij meer specifieke info., Kan ik u helpen ..

Regards ..

Crystal Oscillator:
De frequentie van een kristal oscillator wordt bepaald door het kristal parameters, belasting capaciteit en uitvoering.De condensatoren in de kristal moet overeenkomen met de lading capactiance, moet de parasitaire rekening worden gehouden wanneer gedaan.Wenzel Associates hebben een goede bibliotheek op deze dingen.

LC oscillator:
Geef informatie over de uitvoering die geeft het probleem.

PLL:
Controleer de VCO uitvoering, de referentie oscillator frequentie, constante lus uitgang.

Hoi,Bent u meetfrequentie offset van DECT-systeem?Zo ja, is het veroorzaakt door VCO trekken probleem.Pls zorgen voor de PA en VCO kan worden geïsoleerd.Je moet meer aandacht besteden aan de afscherming en lay-out techniek.RF ontkoppeling is ook belangrijk om dit probleem op te lossen.

Door de manier, zijn met behulp van testen van het systeem in geleidende test?

eecly

Als de PLL, misschien is het de belasting van de VCO uitgang geen matching.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back