Hoe kom je S-parameter wanneer gebruik incident vliegtuig?

J

JuanjoSF

Guest
Hi all,

Ik heb een eenvoudige twijfel.Toen ik het toepassen van een incicent golf in een van de gezichten van mijn structuur om te bepalen hoe bijvoorbeeld de verstrooiing gedrag van een FSS, kan ik alleen maar velden meten.HFSS -> Rapport maken kan ik niet op de S-parameter te krijgen.Hoe kan ik die krijgen?Moet ik definiëren wat golf havens?Hoe?

Dank u very much

U kunt geen plot de S parameters voor de eenvoudige reden dat ze niet bestaan voor een incident vlak golf.

In elektromagnetische problemen, moet je in staat zijn om een spanning golf S parameters vast te krijgen.In HFSS u dit doen door het instellen van de integratie regel van uw poort.Dus ja, moet je het definiëren van een golf-poort.(Een hoop gegooid haven zou wel goed ook.)

Dank u!Ik had nog nooit gebruikt Incident Wave tevoren.Dus, de golf havens moeten worden gecreëerd aan de bovenkant en de onderkant van de structuur, toch?Als je een blik op de bijgevoegde foto zou kunnen hebben en mij vertellen of het correct is, zou ik het oplossen van mijn hoofdpijn!Dank u!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

je kunt proberen het volgende: (ik ga ervan uit u het verlichten van de geometrie met een normale incident vlakke golf)

- Maak een lijn langs de excitatie
- Op deze lijn de berekening van het elektrisch veld of een magnetisch veld met behulp van het veld rekenmachine en gegevenstabellen.
- Vervolgens op deze gegevens van toepassing zijn enkele numerieke methode voor de uitbreiding van het in termen van exponentiële (matrix-potlood methode of gegeneraliseerde potlood-of-function-methode)
- Sinds hfss de verstrooide veld geeft standaard, moet u een verstrooid vlakke golf en een vlakke golf uitgezonden.
- Met behulp van de coëfficiënten van deze golven, en door het verschuiven van hen behoren tot de fysieke grenzen van uw probleem, kunt u de verstrooiing parameters gedefinieerd door deze grenzen.
- Deze methode is een beetje ingewikkeld en omslachtig, maar het is het beste omdat het een mode-conversies maakt het mogelijk om voldoende verval in de buurt van de fysieke grenzen.Als alternatief kunt u nog steeds waveports gebruiken, maar zorg ervoor dat ze voldoende afstand van het probleem geometrie plaats, en het gebruik deembeding ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back