Hoe kan ik vormgeving dubbele poort voor microstrip antenne

H

hbotnik

Guest
Ik kom uit Israël, ik nodig voor een microstrip antenne design met twee poorten tot 3Ghz een haven te Sines siggnal ontvangen en de andere aan gemoduleerd signaal uitzenden, kan ik FR4 als substraat

Als ze dezelfde frequentie, moet u een ferriet apparaat gebruiken heet een circulator.Je moet misschien ook een soort van PIN-diode schakelaar of limiter voor de ontvanger te houden uit te blazen als de antenne ooit is verwijderd of kortgesloten.

Als ze verschillende frequenties, gebruik je twee bandpass filters gerangschikt in een diplexer filter mode.Hopelijk is het verzenden en ontvangen frequenties ver genoeg uit elkaar en de filters zijn steil genoeg zijn, zodat breedband geluid van de zender niet lawaai van de ontvanger cijfer moeras (tenzij u het draaien van de zender af tijdens de gebeurtenissen ontvangen).

Als u het ontwerp van het systeem kunt controleren, kun je zenden een richting met een paolarization, en ontvangt op die site met het tegenovergestelde polarisatie.Vervolgens ontwerpen van een dubbele paal antenne met een poort per pool.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back