Hoe kan ik std cellen wijzigen om DRC probleem in Astro correct?

W

wwang517

Guest
Toen ik lay-out in Astro met 90nm technologie, soms een standaard cel zou kunnen leiden tot duizenden DRC overtredingen. Als ik wil dat de std cel wijzigen en dan het hele ontwerp met de aangepaste std cel, wat de stappen om dat te doen werken? Bedankt!

je moet aanpassen u buiten de Astro std_cell in een lay-out tool als Virtuoso. Het dan opnieuw uw database en bijgewerkt std mobiele bibliotheek en re-run DRC

Hallo Wang, kan Milkyway ook gebruikt worden om de standaard lay-out cel bewerken. U kunt de polygonen en ook opnieuw de bouw van de Via oplossingen voor deze specifieke cellen. Kleine bewerking kan ook worden gedaan in Astro door het openen van de standaard cel in Astro zelf. Nu in het TOP ontwerp, deze cel kan worden bijgewerkt op basis van de volgende 1) als je gaat om de bewerkte cel op te slaan in dezelfde vorige naam in de standaard mobiele bibliotheek, zal Astro bijwerken van de CEL. U kunt ook de "Force Update" de cel of de wederopbouw van het hoogste niveau weer op te bouwen bibliotheek met behulp van commando's. 2) als u van plan bent om de bewerkte cel op te slaan in een andere naam, kunt u deze vervangen de vorige cellen in Top level design door een nieuwe met dbReplaceChildCell. Bedankt, Daman

Wijzigingen aan te brengen veranderingen in de std cellen u have to macro abstracte eerst als FRAM View te creëren. Breng de wijzigingen aan met behulp van macro maken abstracte door het openen van de FRAM en update cel in hiërarchie door het opslaan van de std cel als een FRAM bekijken en nog steeds re-running ur DRC door kunnen zoeken en reparatie worden. Thanx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back