Hoe kan ik simuleren de fase marge van deze bandgap?

N

newbie_1

Guest
Hoe kan ik instellen en doen de ac simulatie?

bedankt
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

voeg groot idee inductor in de lus (zoals A en B), en voeg een klein signaal, dan simuleren de PM

simuleren zoals deze

waarom de kleine signaal wordt toegevoegd aan de output van OPamp?niet de input van het?

Hoi,

In de lus, ongeacht welke u breakpoint te vinden in de open lus te krijgen, wordt u steeds dezelfde winst en PM.De methode gebleken voor het meten van de PM is het "Middlrbrook".De AC is eigenlijk gegeven bij de ingang van de poort (hoge ingangsimpedantie), terwijl de output is de uitgang van de opamp (lage uitgangsimpedantie gemeten)

Suria3.

Ik heb geprobeerd voor Inductor voor stabiliteit analyse van de bandgap, maar het werkte niet voor mij.
We moeten halen zeer grote waarde van de indicator (100 kilo henery) of zo ..
Ik ben verbonden de andere testbench en hopelijk het zou moeten werken.Voor fase Marge het verschil van PM bij punt A naar punt B wordt PM van bandgap.
De AC bronnen zijn uit fase met elkaar.

Eventuele opmerkingen over de fundamenten wordt zeer gewaardeerd.

bedankt

hi bsrivastava,
je setup lijkt rechts
btw, hoe kan je instellen doen het lawaai simulatie van de bandgap?bv, ik wil de gelijkwaardige uitgang geluid te simuleren,
THX

hi arsenaal,
Als ik het krijgen van uw vraag goed, het is PSRR?

Als dat zo is zal ik verbinding AC geluidsbron aan Vcc, Vss afzonderlijk en vervolgens 0,5 V AC naar Vcc en Vss maar uit fase, zodat de Vcc-Vss moet worden 1.0V AC.

Laat me weten als ik je vraag beantwoord.

thanx

hi bsrivastava,
Ik wil gewoon het equivalent output thermische en flikkering geluid te simuleren,
THX

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back