Hoe kan ik kortsluiting?

B

brmadhukar

Guest
Hoi,
Ik heb een PCB met LNA connetcted aan RF downconvertor op 1575MHZ.Nu heb ik niet nodig dit LNA.Hoe kan ik kortsluiting dit LNA.De input en output punten worden direct tegenover.Het bestuur is een bord met zes laag FR4.Kan ik gebruik gewoon een condensator om de bekabeling verminderen of gebruik gewoon bekabeling?

BR

Ik had wel wat koper tape om te doen de truc.Het is een goedkope en effectieve methode, maar niet een te gebruiken voor definitieve ontwerpen.

Hallo
De beter je moet gebruik maken van een laag verlies coaxiale kabel aan elkaar te verbinden.
Andere methoden kunnen veroorzaken impedantie mismatch.
bedankt

Je hebt ook de eerste en laatste deel van het circuit te verwijderen zodat de versterker niet parallel met de transmissie lijn.Ook zal het aansluiten van de input in de output veroorzaken te oscilleren.

NIET kort dit apparaat met koperen strips.Het vooroordeel AANSLUITINGEN hebben meer kans om nog worden ingevoerd en je schade zal toebrengen aan de PSU.De condensator kortsluiting is verreweg de beste methode.Gebruik een 47pF cap te beginnen.Het apparaat kan niet oscillae want het zal ontbreken.U kunt mis hebben-matching en dit zou kunnen veroorzaken rimpeling.Uw conversie winnen & NF kan worden beïnvloed, afhankelijk van het signaal in de down converter.Bagster

Ik zou gebruiken semi-rigid coax verbinding te maken met de input output.Het is gemakkelijk om mee te werken en zouden zeer weinig verlies hebben voor deze korte lengte.

1.U moet een serie condensatoren of te verwijderen vertekenende de LNA.
2.Op ongeveer 1500 MHz een paar millimeter van de lengte van een 50 ohm strip zal geen enkel probleem (zoals ik denk dat je LNA is een gematched een).

verwijderen LNA eerste,
Sluit LNA in / out met een kap.
1500M is niet zo hoog.

gesneden die sporen voor de output en input vertekenende vertekenende.De deelnemer kan problemen veroorzaken op 1,5 GHz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back