Hoe kan ik genereren 2.5Volt uitgangsspanning met bandgap?

L

lotoy

Guest
Hi all,
Ik wil graag een 2.5Volt output met een stroomvoorziening van 3.3Volt.Omdat ik een cascode als de output stadium van de buffer te geven, kan de combinatie van Amp en 2 weerstanden niet worden gebruikt (vanwege de verzadiging eis van cascode en de stroomvoorziening variatie 2.7 ~ 3.3V).
Is er een andere manier om 2.5V uitgang te krijgen?
Thanks in advance!

Jian

U kunt gebruik maken van R-verdeler in bandgap voltage verwijzing circuit zonder extra versterker.

'post, u can directly use resistor divider to form 2.5V refernece.

Zoals na de gevy
'kunt u direct gebruik divider weerstand te vormen 2.5V refernece.Op de output stadium, gebruik maken van een aanhanger gebouwd door een gemeenschappelijke drain AMPLIFER in plaats van uw cascode.
Hoop het helpen u!

Volg de referentie vindt u enkele voorbeelden sub 1V BGR ckts (met R divider ook).
Zie 200410CICC_Vrefdesign.pdf, met ckts van hoofdstuk II is het gemakkelijk om 2.5V referentie uitgang ooit te voeren met 2.7V leveren.
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=539293 # 539293
PS: Als u add 2 weerstanden in serie met afvoeren van M1, M2 kunt u maken Vds van M1, M2.M3 gelijk dus u verkrijgen beter in de huidige huidige bijpassende spiegel.

Hartelijk dank!
Ik doe het in de weg, maar PSRR wordt afgebroken, ongeveer 40dB.Dit is de belangrijkste reden dat ik geen gebruik maken van deze constructie.huojinsi wrote:

'post, u can directly use resistor divider to form 2.5V refernece.
Zoals na de gevy
'kunt u direct gebruik divider weerstand te vormen 2.5V refernece.
Op de output stadium, gebruik maken van een aanhanger gebouwd door een gemeenschappelijke drain AMPLIFER in plaats van uw cascode.

Hoop het helpen u!

U mag het genereren van een spanning van 1,2 V als eerste referentie (conventionele bandgap ontwerp) en vervolgens voeden in 1.2V in een resistieve feedback opamp een 2.5V vorm.De matching van weerstanden zijn erg belangrijk.

Gebruik deze topologie voor het circuit.Kies een eenvoudige versterker op en dan spelen met W / L om uw specificaties

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=827983 # 827983

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back