Hoe kan ik geef de microVia wanneer fanout BGA in Allegro?

E

Eric.Lee

Guest
Ik heb het instellen van de avaliable vias inclusief microvia (via7t8) en throughvia etc, werd BGA geplaatst op onderste laag 8, bij fanout door pick BGA, maar het altijd throughvia, nooit de microvia via7t8. hoe dit te repareren? Bedankt.

Een soortgelijke vraag werd gesteld en beantwoord voordat op dit forum. Wanneer u "fan door pick" wel gebruiken pop-up menu om naar Setup uitgevoerd en hier kunt u opgeven via uw type dat moet worden gebruikt in ventilator uit. M

Je bedoelt de "testpunt" tag in popup menu? een andere vraag? waarom het werd genoemd "Testpoints vias"?

Ja, ik denk dat ik het juiste te doen zoals u zei. in de "setup" pop-up menu, zijn er enkele tags: "fanout, bus routing zaad vias, Testpoints, enz." is het goed? Is het via was setup onder de "testpoint" tag? Bedankt. : |

je nodig hebt om uVia instellen als uw primaire of standaard via. Anders zal het niet gebruiken uVia voor ventilator uit of zelfs tijdens interactieve routing. U kunt de primaire toewijzen via in de setup. M

Testpunt vias worden gebruikt voor ICT en andere testdoeleinden zijn ze anders dan andere vias in de zin dat zij hun maskeren van zowel boven-of onderkant open vanaf toegewezen. ze spelen soortgelijke rol als Test punten. Ricky

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back