Hoe kan ik een stap omhoog dc spanning van 12V tot 40V?

H

haskellbob

Guest
Mijn kennis van elektronica is niet zo ver als dat, zoals meer een bepaalde gelijkspanning. Ik zou veel waardering voor een algemene uitleg, een die ik zou kunnen gebruiken over het algemeen voor de verschillende gewenste spanningen. Dankzij veel. Bob Haskell

Als het signaal => ontwerp van een niveau shifter Als de stroom => dc aan dc converter (boost)

Lieve: u gebruikt een DC-DC converter, niet transformator als de dumpfrog antwoord dat je, want als u van toepassing DC vltage op transformator de uitgang nul volt. BR

Het basisprincipe is de originele DC omzetten in wisselstroom, dan is dit AC stap tot de gewenste waarde door een transformator, eindelijk recht te zetten om de benodigde DC-spanning te krijgen. Een van de belangrijkste pro's van dit principe is kunnen we de AC gebruiken met de frequentie hoger dan de netspanning, upto honderden duizend hertz, dus we kunnen gebruik maken van de kleinere transformator, kleinere filtering condensatoren en spoelen, dus krijgen de kleinere en lichtere DC- DC converters. In de andere hand, kunnen we gemakkelijk het stabiliseren van de uitgangsspanning. Afhankelijk van de kracht die je nodig hebt, of hoe belangrijk uw project is, dus je kunt het ontwerp zelf de eenvoudige schakeling met twee transistoren en een transformator, of een 555 timer als niet-stabiele multivibrator met de versterker op transistors te gebruiken, of ontwerp een meer gecompliceerde DC boost converter, of het gebruik van de speciale IC's voor dit doel, zoals populaire MC34063 van ON Semiconductor, of koop het kant-en-gemaakt zijn van een professionele fabrikant als Delta, Deer, ... uit China. Je zult ontdekken dat het niet is zoals zo ingewikkeld als je je voorstellen dat in het begin. Gratis en goed document zijn overal op het internet en Google is onze beste vriend. Goodluck nguyennam

Te moeilijk voor U. Ik denk dat je moet LT1070HV gebruiken. Veel geluk voor U!

ik hoop tht is te eenvoudig te implementeren met 6V .. u kunt nu gebruik maken van een nee. van de diodes in serie om een hogere spanning Ik hoop dat het zal helpen u anders kunt u me e-mail jain.mayank @ gmail.com [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] anders een boek is thr .. vertel me ur id ... eigenlijk vergat de naam ... Ik zal u de naam van de tht boek te sturen ... eigenlijk dacht ik u wil een regulator van 40 v maar tht boek heeft de step-ups in DC mail me op mijn gmail-ID zal ik terug antwoorden

Als je op zoek naar een goedkope uitweg en als uw inbreng gaat om hetzelfde te blijven of naar 0V twee transistors in een darlington aansluiting en een paar weerstanden moet gaan do.Just do the math.

Wat dacht je van het gebruik van een spanning Tripler .. google het aan het circuit BR vabzter te krijgen

Ik ben het eens met nguyennam, fundamenteel wetenschappelijk van DC-DC converter

[Quote = haskellbob] Mijn kennis van elektronica is niet zo ver als dat, zoals meer een bepaalde gelijkspanning. Ik zou veel waardering voor een algemene uitleg, een die ik zou kunnen gebruiken over het algemeen voor de verschillende gewenste spanningen. Dankzij veel. Bob Haskell [/quote] Uw vraag is onvolledig. Kijk waarom: de 40V kant kon de bron 7mA of 5A. afhankelijk van deze, zal het circuit topologie helemaal anders, ook de output geluid, etc.

lieve here u kunt gebruik maken van lm1577 voltage opvoeren regulator .. De LM1577/LM2577 zijn monolithische geïntegreerde schakelingen die alle macht en controle functies bieden voor het step-up (boost), flyback, en forward converter switching regulators. Het apparaat is verkrijgbaar in drie verschillende versies uitgangsspanning: 12V, 15V, en verstelbare

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back