Hoe kan ik dubbele poort ontwerp voor microstrip antenne

H

hbotnik

Guest
Ik kom uit israel, ik moet een microstrip antenne ontwerp met twee poorten naar 3Ghz een poort naar Sines siggnal ontvangen en de andere om gemoduleerd signaal uitzenden, kan ik gebruiken FR4 als een substraat

Als ze op dezelfde frequentie, moet u een ferriet apparaat met de naam een circulatiepomp te gebruiken. Je hebt ook nodig zou kunnen hebben een soort van PIN-diode schakelaar of begrenzer in de voorkant van de ontvanger om te voorkomen dat te blazen als de antenne is ooit verwijderd of kortgesloten. Als ze verschillende frequenties, gebruikt u twee banddoorlaatfilters gerangschikt in een diplexer filter mode. Hopelijk het verzenden en ontvangen frequenties uit elkaar ver genoeg, en de filters zijn steil genoeg zijn, zodat breedband geluid uit de zender niet van de ontvanger ruisgetal moeras (tenzij u de zender uit te schakelen tijdens het ontvangen gebeurtenissen). Als u het ontwerp van het systeem controleren, kun je een richting uitzenden met een paolarization en krijgen op die plaats met het tegenovergestelde polarisatie. Je dan het ontwerpen van een dubbele pole antenne met een poort per paal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back