L
lupineye
Guest
terwijl ik probeer te testen LED en schakelaars op FPGA boord, ik heb dit bericht.
Ik ben momenteel met behulp van Xilinx spartanII 208pin aan boord.FOUT: Pack: 1107 - Kan de volgende symbolen te combineren tot een enkele IOB
component:
PAD symbool "input_1" (signaal = Pad input_1)
BUF symbool "input_1_IBUF" (Output Signal = input_1_IBUF)
Elk van de volgende beperkingen specificeert een illegale fysieke locatie voor een
component van het type IOB:
Symbool "input_1" (LOC = P77)
Corrigeer de beperkingen daarvan.
de oplossing van Xilinx website hieronder.
Oplossing 1:
De GCLK informatieverplichtingen kan alleen IBUFGs gebruiken, zodat het instrument niet in staat is om een IBUF verpakking in de IOB.Om dit probleem omzeilen, geeft dat de netto-gebruik van een IBUFG.Dit kan gedaan worden door het instantiëren het in uw code of het toevoegen van een BUFFER_TYPE beperking om uw code met de waarde ingesteld op IBUFG.De syntax voor deze kan worden gevonden in de software Handleidingen
Ik vond dat mijn schuld is dat ik probeer te GCLK gebruiken als algemene ingang.
dus ik zet de ibufg component aan het net aangesloten op IOPAD en BUFG specificeren.
entiteit simpleLEDtest is
Port (knop: in STD_LOGIC;
LED: out std_logic);
einde simpleLEDtest;
architectuur Behavioral van simpleLEDtest is
component ibufg
port (
i: std_logic;
o: std_logic);
end component;signaal buttontemp: std_logic;
beginnenibufg0: ibufg poort kaart (i => knop, o => buttontemp);
LED <= buttontemp;
einde Behavioral;
Ik weet dat ik het mis heb!geef een advies voor mij!
Ik ben een self-starter van de FPGA.dus aub laat mij enig advies om dit probleem op te lossen
Bedankt!
Ik ben momenteel met behulp van Xilinx spartanII 208pin aan boord.FOUT: Pack: 1107 - Kan de volgende symbolen te combineren tot een enkele IOB
component:
PAD symbool "input_1" (signaal = Pad input_1)
BUF symbool "input_1_IBUF" (Output Signal = input_1_IBUF)
Elk van de volgende beperkingen specificeert een illegale fysieke locatie voor een
component van het type IOB:
Symbool "input_1" (LOC = P77)
Corrigeer de beperkingen daarvan.
de oplossing van Xilinx website hieronder.
Oplossing 1:
De GCLK informatieverplichtingen kan alleen IBUFGs gebruiken, zodat het instrument niet in staat is om een IBUF verpakking in de IOB.Om dit probleem omzeilen, geeft dat de netto-gebruik van een IBUFG.Dit kan gedaan worden door het instantiëren het in uw code of het toevoegen van een BUFFER_TYPE beperking om uw code met de waarde ingesteld op IBUFG.De syntax voor deze kan worden gevonden in de software Handleidingen
Ik vond dat mijn schuld is dat ik probeer te GCLK gebruiken als algemene ingang.
dus ik zet de ibufg component aan het net aangesloten op IOPAD en BUFG specificeren.
entiteit simpleLEDtest is
Port (knop: in STD_LOGIC;
LED: out std_logic);
einde simpleLEDtest;
architectuur Behavioral van simpleLEDtest is
component ibufg
port (
i: std_logic;
o: std_logic);
end component;signaal buttontemp: std_logic;
beginnenibufg0: ibufg poort kaart (i => knop, o => buttontemp);
LED <= buttontemp;
einde Behavioral;
Ik weet dat ik het mis heb!geef een advies voor mij!
Ik ben een self-starter van de FPGA.dus aub laat mij enig advies om dit probleem op te lossen
Bedankt!