hoe kan ik deze spanning te verminderen

G

Gareth Covell

Guest
Kan iemand helpen?
Ik heb een elektrische auto, de verlichting en elektronica zijn Powered van een DC / DC converter.De converter produceert 12v van de belangrijkste accu die 36V.Ik wil om de auto op 48V (voor extra snelheid en bereik), maar de DC / DC zal niet behalve deze spanning.
Hoe verwijder ik 12V voordat het naar de DC / DC.Ik denk dat een 12v Zener diode wil, maar kan het hoofd bieden aan de macht (de output van de DC / DC varieert tot 150 watt) misschien 10 12v Zener dioden (5 watt soort) parallel doen zeners werkzaamheden parallel?
Kan weerstanden worden gebruikt, maar de output is veranderlijk.
Ik heb een eenvoudige oplossing zoals ik
ben niet een elektronische deskundige.

De eenvoudigste manier om dit te doen is om twee verschillende voedingen.

Hai Gareth Covell
Ten eerste, het idee is een geavanceerde een.Geen eenvoudige idee zal werken.Ten eerste, de auto's motoren en de drive-circuits zijn ontworpen voor 36 volt.Operationele vervolgens op 48 volt is enige wat moeilijk omdat het kan schade veroorzaken aan het station of de elektromotoren of beide.Ten tweede, voor het nemen van de 12 volt 150 watt uit een 48 volt batterij, die u nodig heeft voor de aanleg van een down-converter die zal worden een andere route dan de bestaande, en de bouw moet worden gedaan zorgvuldig volgende beginselen bedrading gebruikt voor Power elektronische, strikt als de macht neemt u en drive is enorm.Enigerlei wijze, als u geen elektronische deskundige, i sugesst u te helpen van een goede vriend die kunnen omgaan met dit project.Maar zoals mijn mening zal het project kost je een heleboel.In het geval u voor het project, enkele dealer die kan je 48 volt motor van dezelfde capaciteit, de 48 Volt bestuurder,
maar ook een conversieprogramma voor 48volts tot 12 volt, die kan omgaan met alteast 200 watt.Succes.

De motor in mijn auto kan omgaan met 48V, en ik heb voorzien van een nieuwe controller ontworpen voor 48V.Mijn probleem is met mijn DC / DC converter kan niet omgaan met deze spanning, ik moet verminderen 48V tot 36V voordat het naar de DC / DC.
doen Zener diodes parallel laat werken, een weten?

Waarom u geen gebruik maken van een nieuwe DC / DC converter 48 tot 36 volt?
Kijk voor een schema's hier, een vierkante golf generator verlaten van een transistor (verzadigde) met een 75% duty cycle, is niet erg stabiel vleermuis voor een DC / DC converter voor verlichting is genoeg.

Gareth Covell schreef:

De motor in mijn auto kan omgaan met 48V, en ik heb voorzien van een nieuwe controller ontworpen voor 48V.
Mijn probleem is met mijn DC / DC converter kan niet omgaan met deze spanning, ik moet verminderen 48V tot 36V voordat het naar de DC / DC.

doen Zener diodes parallel laat werken, een weten?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back