Hoe kan ik deelnemen CADENCE of Synopsys

D

devop

Guest
Ik ben afgestudeerd ben een half jaar gister 'werk in een ontwerp huis en doen veel van de banen hier: DC voor synthese, SOC_E voor P & R, het ontwerp sommige analoge blokken ........
een heleboel dingen, maar did't concentreren op een punt.
Maar wat ik echt wil is een applicatie engineer in cadans of Synopsys, wat moet ik voorbereiden? Concentreren op een ding en word een expert op het? Of alles weten het ontwerpen?
En volgens de website staat van trapfrequentie of Synopsys, de meeste van de aanhanger meer dan 5 jaar experence.I willen geen lid te zijn van hen 5 jaar later ......
wat moet ik doen vanaf nu? kan iemand wat advies geven?

Voor Cadence tool je niet nodig hebt zoveel tijd, slechts enkele paar maanden (uiteraard enkele geavanceerde dingen die je kan later Lear), maar een goede ontwerper moet u nog veel meer.Als je alleen bouwen sommige eerder speciifed analoge blokken dan u 2-3 jaar nodig hebt.Voor meer tijd de belangrijkste is dat u in staat zullen zijn om het ontwerp sneller en zonder fouten, die in de vertaling naar uw managers betekent veel geld.Dat is de reden, omdat ze graag willen horen voor de ervaring van 5 jaar ...

bedoel je dat een AE moet een goed model voor het eerst zijn? dus ik moet besteden aan het ontwerp, hetzij in analoog of digitaal?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back