hoe kan ik de vangst van de VCO frequentie en vermogen bij de uitgang van de grafiek?

Z

zxl13

Guest
Ik heb de gesimuleerde VCO gebruikte niet-lineaire model en zijn afgestemd S11> 1 hoe kan de VCO frequentie en kracht Ik vang aan de uitgang van grafiek in MWO of zelfs de fase lawaai?

to predict oscillator frequency.

In MW Office, is er een Oscillator sonde
naar oscillator frequentie voorspellen.Dit hulpprogramma is alleen bestond op Ver5.53 (denk ik)

Als u een harmonische Saldo analyse doen, kun je voorspellen oscillator frquency, uitgangsvermogen en ook fase lawaai.Met een beetje moeite kun je ook vangen "de optimale Load Impedance" zowel voor beide fasen Geluid en Output Power.
Maar wees voorzichtig, je moet de juiste modellen te gebruiken voor de halfgeleiders.
Rgrds

Bedankt voor uw advies.Maar ik kan niet de sonde gebruik te simuleren in de MWO, en stel in de grafiek.Is er een voorbeeld voor mij om te leren?Of een artikel te verwijzen?

in MWO5.53 oscillator zijn er enkele voorbeelden:
..... \ AWR \ Voorbeelden \ New Features \ Phase Noise \ Infineon VCO Ideal.emp
in MWO6.0
..... \ AWR2003 \ Voorbeelden \ Circuit Design Soorten \ Oscillators \ Infineon VCO Ideal.emp

Beide zijn gebaseerd op de toepassing nota 061 van Infineon:

hxxp: / / www.infineon.com/cmc_upload/0/000/021/559/Appli061_WCDMA_VCO.pdf

Hier vindt u een niet-lineaire oscillator analyse.
Natuurlijk is de andere CAD-pakketten met harmonische evenwicht voorbeelden te (ADS, Eagleware <--- ze hebben een heel mooi oprichter forum)

groeten, Al

thanks for help!
Nu kan ik de vangst van de oscillator frequentie, kracht en fase lawaai.
Maar op die manier kan ik verbeteren VCO resonator Q-waarde en vervolgens de fase lawaai?
hoe kan ik zien aan de uitgang van de grafiek? (zoals S11, RE (Z), enz.)?

en een papier in magnetron tijdschrift ook in dit onderwerp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back