Hoe kan ik Cadence bestand te converteren naar Avant-formaat?

A

ASIC

Guest
Hoe producten integreren van deze twee bedrijven? In het bijzonder, hoe converteren van een C @ lijkheid techfile naar Av @ nt! techfile formaat? Hetzelfde geldt voor de DRC regel-bestanden. ASIC

Hoe zit het met de andere kant van Av @ nti naar C @ lijkheid? Gelieve punt me wat richting. Expert, please help!

Ik vraag TSMC jongens. Ze doen deze 2 majoy Companys 'DRC / lvs / tech-bestanden in de verster flow. Geen automatische conversie exsist. Maar ze hebben hun eigen interne formaat om convergentie te beiden.

Ik denk dat ik ga mijn eigen bedrijf snel te openen. Er moet een groot aantal bedrijven die conversie tools. :) Wat doen andere grote bedrijven doen? Ik denk dat de meeste voorkeur Av @ nt! P & R en de rest van de instrumenten van $ ynop $ ys en C @ lijkheid. OK, dus mijn volgende vragen, hoe zit het M3ntor? ASIC

Hallo ASIC: Over Mentor, ik weet Calibre heeft een aantal kleine hulpprogramma's voor te zetten Dracula commnad bestanden naar Calibre-formaat. Is het vrij goed. 95% regels zijn OK, maar een aantal speciale instructies moeten worden aangepast.

met behulp van hercules tot DRC / LVS te doen, kun je vertalen dracular regels Hercules door commando: drac2he die kan worden gevonden in hercules pakket.

Weet iemand hoe je DIVA runset converteren naar Hercules runset? Daarnaast, mag ik weten waar kan ik de Hercules runset voor MOSIS 0.5? Ik kan zien zijn er een heleboel diva bestanden beschikbaar om te downloaden uit een heleboel van de site, maar nooit iets te zien voor hercules.

[Quote = ASIC] Hoe om producten te integreren van deze twee bedrijven? In het bijzonder, hoe converteren van een C @ lijkheid techfile naar Av @ nt! techfile formaat? Hetzelfde geldt voor de DRC regel-bestanden. ASIC [/quote] Voor de tech-bestand. 1. Exporteer de cadans techfile in een LEF-bestand. 2. Gebruik txt editor om een ​​bestand aan te maken met de kop als volgt: - Technologie {name = "" date = "04 september 2002" diëlektrische = 3.45e-05 unitTimeName = "ns" timePrecision = 1000 unitLengthName = "micrometer" lengthPrecision = 1000 gridResolution = 50 unitPowerName = "nw" powerPrecision = 1000 unitResistanceName = "kohm" resistancePrecision = 100000000 unitCapacitanceName = "pf" capacitancePrecision = 100000000 unitInductanceName = "nh" inductancePrecision = 100 minBaselineTemperature = 25 = 25 nomBaselineTemperature maxBaselineTemperature = 25} 4. Maak een bibliotheek met behulp van Avanti Tool en wijs het tekstbestand dat u had gedaan als de tech-bestand. 3. Importeer het LEF bestand met behulp van Avanti Tool om de bibliotheek die u zojuist hebt gemaakt. Door dit te doen, zullen de meeste van de informatie die u nodig hebt in cadans tech bestand worden omgezet in Avanti Tech-bestand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back