Q
qazwsxqazwsx
Guest
i iedereen Hoe bereken ik ingangsimpedantie van radiale stub die hoek, radiale of lengte, breed van input deel? Dat is heel belangrijk voor mij. Geef me een eenvoudige formule. RADIAL STUB.gif radial.JPG de ingang impedantie wordt gegeven in de twee referenties hieronder. De formule kan nauwelijks beschreven worden als eenvoudig, omdat het gaat om oneindige serie met termen met Bessel-functies, maar dat is alleen te verwachten bij het omgaan met een radiale lijn geometrie. Referenties: [1]. F. Giannini, R. Sorrentino en J. Vrba, "Planar Circuit Analyse van Microstrip Radial Stub," IEEE Trans. vol. MTT-32, p. 1652-1655, december 1984. Zie equs. (3) - (6). [2]. F. Giannini, M. Ruggieri en J. Vrba, "shunt-Connected Microstrip Radial Stubs," IEEE Trans. vol. MTT-34, p. 363-366, maart 1986. Zie equs. (1) - (5). twee OPMERKINGEN zijn vervelend formules, en ik wil een paper te schrijven en moet er in een eenvoudige en duidelijke formule zetten voor de berekening van ingangsimpedantie van de radiale stub. Ik hoef niet erg nauwkeurig formule. Please help me. BEST WAT Ali Reza