Hoe kan ik ADS snel te leren?

Y

yuezi

Guest
doet anyboday mij vertellen hoe ADS snel te gebruiken voor analoog ontwerp?

er is atudent gids, kan u volgen stap voor stap. na dat, kunt u do eenvoudig ontwerp.

Als je zou kunnen grijpen vasthouden van hun 3-daagse cursus, zult u in staat om wind worden door zeer gemakkelijk .....

[Quote = eep2nw] Als je zou kunnen grijpen vasthouden van hun 3-daagse cursus, zul je in staat om wind worden door zeer gemakkelijk .....[/quote] dank u, maar kan u mij vertellen waar kan ik de "3-daagse cursus notes"?

je zou kunnen proberen te zoeken van het forum om te zien of ze hebben deze cursus. Ik heb ze maar ze zijn voor de v1.3, die net als zes jaar geleden. Ze hebben nieuwe functies toegevoegd in de voortgang versies en dus ik denk niet dat mijn nota's zou zijn van alle hulp ....

het voorbeeld ProjectX in advertenties zijn zeer nuttig ook.

Ik heb twee tutorials geplaatst op ADS al heel goed zoeken mijn naam en ADS hier op hetzelfde moment zul je ze vinden

kan iemand vertellen wat is de 3 daagse cursus en waar om het te krijgen?

de beste manier om @ DS leren is de help-documenten te komen met het geen enkel ander document kunt dit document is de tutorials is een vliegende start en zelfs de cursussen volgen de hulp en u zal beheersen willen khouly deze hulp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back