Hoe juiste uitgangsspanning van een UPS?

B

bahadur08

Guest
Hoi, ik heb een Taiwan heeft Generisch Line Interactive UPS 1000VA.Terwijl veranderende batterij, per ongeluk de negatieve snoer van de batterij raakte de metalen body.Als gevolg
van twee transistor (C1815) gewoon verbrand uit.Aan de andere kant van PCB's, een kleine 3 been zwarte kleur delen (Mag een transistor, ik weet niet wat het is) en een 2 poot mini register willen delen ook verbrand uit.

Van gebruikte goederen markt die ik net heb gekocht een andere dezelfde boord.Ik heb geconstateerd dat een condensator droog is gesoldeerd.Na opnieuw solderen, heb ik het vermogen en de batterij-verbinding.Batterij wordt opgeladen boete, in AC mode de output is 222V.Toen ik het uitschakelen van de AC-lijn gaat over de inverter-modus, maar de output is 152.

Aan het eind van de dag, ik heb twee dezelfde UPS boord.Men heeft geen uitgangsspanning en de andere heeft een lage uitgangsspanning.

Kan iemand alsjeblieft gids me hoe dit probleem op te lossen.

Sluit enkele laden en kijken of productie toeneemt of niet.Omdat sommige ontwerpen is als dat, zonder dat de belasting 188V AC, maar belasting is aangesloten uitgang geworden 200 of hoger.

Tot dusver Ik herinner me, voordat de verbrande deze UPS gaf 235V uitgangsspanning op omvormer modus zonder enige belasting.

Nou, ik zal je advies en ik zal enkele belasting.

Laten we eens kijken wat er gebeurt.

Na enkele belasting, er nog steeds geen significante uitgangsspanning toenemen.Nu uitgangsspanning is 164.

bahadur08 schreef:

Na enkele belasting, er nog steeds geen significante uitgangsspanning toenemen.
Nu uitgangsspanning is 164.

Ik heb geïnstalleerd UPS monitoring software zoals Commander Pro en WinPower met een P4 pc met 15 inch kleuren monitor met oude 1.4
bis huidige afvoer.Deze software geeft real-time metingen van lasten, input en output spanning samen met de batterijcapaciteit.

Dit is interessant dat deze rustige softwares worden weergegeven uitgangsspanning 230V is al een hoge kwaliteit digitale multimeter toont 187V uitgang.Toegevoegd na 7 minuten:Er is geen variabele in de hele PCB.Hoe kan ik de spanning?

Andere symptomen zich voordoet, de UPS krijgt stroom uit na het uitvoeren van 6 minuten al accu heeft genoeg belast.

Ik vele malen getest en daaruit blijkt dat een soort timer te activeren uit het niets.

Hulp?

Probeer Check beide kanten schakelen MOSFET conntected te transformator.indien hij in orde is de PWM wordt steeds yo de MOSFET

Dit verbergt zich achter een waveshape probleem.Veel multimeters zal alleen maar de juiste waarde van een sinusvormige signaal.Hoe verder het signaal van een sinusgolf,
hoe groter de fout.Weet u wat de golfvorm van uw UPS eruit ziet?

Blackheart

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back