hoe je het ibis model van een 200-pins SO-DIMM DDR slot?

G

gr1x

Guest
Onlangs ben ik naar een board lay-out die een 200-pins SO-DIMM DDR-slot, een DDR 333 geheugen module zal worden ingeplugd Nu is, wil ik om de gegevens te simuleren / commando / stuursignalen van de DDR sporen tussen de MemoryControlUnit en de SO-DIMM DDR-sleuf.Ik heb de ibis heeft module van MemoryControlUnit, hoe kan ik de ibis-module van de 200-pins SO-DIMM-slot?Of is er een andere manier om deze simulatie te doen?

Ik heb gedownload van de ibis module van DDR 333 geheugen module van www.micron.com, kan ik gebruik deze ibis module als de module van de 200 pin SO-DIMM-slot?

By the way, ik bedoelde een paar DDR-signalen, kan ik alleen maar simuleren deze signalen eerst? Met andere woorden, ik kan simuleren signalen aan boord eerst alvorens de gehele raad is aangelegd?

Env: Cadence SPB 15.5, lay-out: Allegro, simulatie: specctraQuest.

Dankzij een EDA-newbie!!

Dank u, buenos.
In je bericht schreef je
"4.) Op het geheugen aan boord, toewijzen chip ibis modellen voor die locaties / cijfers wat zal worden gebruikt in een gewone module."
Ik kan niet begrijpen, wat is de reden van het gebruik van chip ibis modellen?Kunt u dit verklaren in detail?
Thanks very much!

omdat deze manier kan ik doen Multiboard simulaties, en ik kan controleren signalen op de MEMOR-chip-Pins, in plaats van de module pinnen.de signalen moeten ok zijn op de geheugen-chip-pennen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back