hoe je een power divider te gebruiken in een project - help please

K

kelardasht

Guest
Ik wil een microstrip patch antenne-array te voeden met corporate gevoed .... help me over deze gevoed en hoe ik de macht divider gebruiken in dit project ..... en intruduce me een goede website en homepage over antenne en propagatie behagen. . bedankt,, mijn E-mail adres: ms0100@mail.urmia.ac.ir

Corporate-feeds zijn beste methode voor een gelijkmatige stroomverdeling. Voor grotere array het maximale sidelobe niveau kan variëren binnen -10--13.6 dB. Je moet een aantal T-stuk en stap kruispunten en impedantie transformator om dit te bereiken gebruiken. Voor lineaire array u stroomverdeler gebruiken om een ​​bereiken 2, 2 tot 4, 4 tot 8 .... voudig elektrisch verdelers. Zodra het ontwerpen 1-2 pd wijze, dat kan worden herhaald om hogere orde toevoernetwerk bereiken. Voor planaire array u 1x2 matrix maken en vervolgens, 2x2 matrix die kunnen worden gebruikt als bouwsteen van een grotere orde array. Array wordt het heel moeilijk om voor grotere dan 8x8-array te simuleren met de bestaande software, zoals IE3D of Ensemble. :! :: Idea ::: [quote = kelardasht] Ik wil een microstrip patch antenne-array te voeden met corporate gevoed .... help me over deze gevoed en hoe ik de macht divider gebruiken in dit project kunt u .... . en intruduce me een goede website en homepage over antenne en propagatie .. bedankt,, mijn E-mail adres: ms0100@mail.urmia.ac.ir [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back