hoe je 7.5V uit de 40V-200V power supply

P

poweric

Guest
Nu wil ik wat hulp krijgen voor mijn circuit

het circuit is de bok en de constante stroom LED-driver

de voeding is van 40v naar 200v de interne volatage is 7.5V

Kunt u mij een methode of papier over de convergentie hoge spanning op 7.5V voor interne volatage

dank u voor alle hulp

Het probleem is een belangrijk criterium bij het kiezen van een geschikte switcher controller naar mijn mening.Als het huidige verbruik niet laag genoeg is om het aanbod door een weerstand respectievelijk lineaire regulator, een HV switcher controller is vaak "self-geleverd" van de schakeluitgang, waarschijnlijk door een auxilary liquidatie van de inductie.

enige methode is het gebruik van de JFET de VIN overlijden tot lagere waarde dan de capaciteit heffing
door de feedback vast te stellen de volatage

de 7.5V is niet de output van het circuit
is alleen de intenal volatage voor de module van het circuit

Zonder te weten je vorige bericht, was het moeilijk om je intentie te begrijpen.Een toezichthouder zoals gebruikt door de HV9922 kan in principe worden gebouwd van een uitputting NMOS transistor, een Zener diode en een weerstand.HV9922 heeft 200 uA stroomverbruik, betekent dit opgenomen vermogen van slechts 80 mW bij 400V, dus een SOT23 transistor voldoende zou zijn voor een discreet equivalent, bijvoorbeeld Infineon BSS126.

FVM wrote:

Zonder te weten je vorige bericht, was het moeilijk om je intentie te begrijpen.
Een toezichthouder zoals gebruikt door de HV9922 kan in principe worden gebouwd van een uitputting NMOS transistor, een Zener diode en een weerstand.
HV9922 heeft 200 uA stroomverbruik, betekent dit opgenomen vermogen van slechts 80 mW bij 400V, dus een SOT23 transistor voldoende zou zijn voor een discreet equivalent, bijvoorbeeld Infineon BSS126.

Het fundamentele punt is, dat een uitputting NMOS transistor is de enige optie Ik kan me voorstellen aan de regulator ontwerp zonder een auxilary aanbod afgeleid van HV-ingang.Zo moet worden verwacht dat er in Supertex technologie.De Z-diode schakeling is slechts een vereenvoudigd model van de echte circuit, dat waarschijnlijk gebruikt een bandgap referentie-en een OP.De Z-diode (ongeveer 6V) moet worden aangesloten tussen gate en circuit grond, de bron is op Vdd uitgang.Een weerstand tussen gate en source definieert de Z-diode bias stroom, die moet worden gerelateerd aan kleine maximale output stroom, bijv. 10 uA.Met een drempel spanning van -1,5 V, de regulator behaalt 7,5 V output.

thank you very much FVM

zijn er andere methode om het doel te bereiken zonder gebruik te maken van de uitputting NMOS?

Nee, je altijd behoefte aan een HV weerstand voor het opstarten, kun je niet krijgen een voldoende minimale stroom van een weerstand te wijten aan de grote spanningsbereik.Maar in principe kun je de exploitatie van een Zener diode met UA stroom van HV en sluit deze aan op een toebehoren NMOS poort nodig zou hebben ongeveer een 10 V Zener (of misschien zelfs meer te compenseren voor de lage stroom).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back