hoe is Vos (off-set spanning) is random?

A

Ahmed Osama

Guest
Dear all

als nu heb ik een op-amp en ik haar vast te compenseren met behulp van een POT, ik zal nodig zijn om deze opnieuw vast te stellen na een tijdje (par. min. Hr. dag ... etc)

bedankt
dag

Er zijn meerdere oorzaken van drift.
1.Vos drift met temperatuur - de technische fiche moet een specificatie voor UV / degC.U kunt proberen de verwarming van het circuit met een föhn bekleedde diverse voeten weg om het effect van temperatuur.

2.Lange termijn drift.De data sheet kan sommige informatie op deze, maar het is moeilijk te meten.Normaal duurt het dagen om opdagen.

3.Huidige compenseren Ios.Vergeet niet dat de huidige compenseren heeft hetzelfde effect als Vos - zowel temperatuur en tijd gevoelig.

4.Het circuit.Uw circuit kunnen veroorzaken drift.Een pot zou kunnen veranderen waarde van trillingen, temperatuur, vochtigheid, enz. Afhankelijk van het type weerstanden ook zij zal bijdragen.

5.Stabiliteit.Als uw schakeling oscilleert (zelfs een beetje) kan dit invloed hebben op uw lezen en te veranderen als gevolg van lokale capacitieve koppeling van handen, gereedschap, enz.

je het over willekeurige compenseren ...Het heeft vele factoren rekening worden gehouden ....alleen zijn maximum kan worden gevonden .,,..is te wijten aan de parameters die verschillen met betrekking tot temperatuur, vertekenende, operating voltage enz. ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back