T
theasus
Guest
Ik kon niet begrijpen dat circuit werkt. Kunt u mij helpen over dit circuit details?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verwacht u dat iemand een compelte project rapport te schrijven over de werking van de gegeven circuit dat is met slechts kleine beschrijving gegeven op www 0,8051 projects.net , en niemand verplicht om er meer details geven?
Dit is slechts een vraag en ik wil niet een volledig rapport slechts twee vragen aan answer.If leest u mijn vraag kunt u zien wat ik wil. En dit is een forum en mensen stellen vragen over wat dat ze niet weten. En zoals hierboven heb ik gevraagd maar twee vragen: 1-De werken van het filter (Met dank aan snafflekid.Very goede uitleg) 2-De fotoweerstand uitgang van de frequentie (slechts een zin is genoeg voor het antwoord.) Dat is alles.Verwacht u dat iemand een compelte project rapport te schrijven over de werking van de gegeven circuit dat is met slechts kleine beschrijving gegeven op www 0,8051 projects.net , en niemand verplicht om daar meer informatie te geven?