hoe het verbeteren van de Parr van een bandgap

Z

zxasqw123

Guest
Ik kan niet begrijpen waarom de grote L PSRR van een bandgap kan verbeteren?
en Is de PSRR hangen voornamelijk af van de opamp?
dank u voor vooraf

kunt u meer specifiek?Grote L van het apparaat (s) in het circuit?

Het algemeen kunnen grote L of cascode structuur te verbeteren PSRR.Omdat beide van hen leiden tot een hogere output weerstand, waardoor de afvoer huidige stabieler wanneer er Vds variatie.

grote L, cascode structuur, afname van de huidige, verhoging van de AV van het errorAmp

Grote L negatie van de gevolgen van kanaal lengte modulatie die anders zou bederven de basis-idee van gelijke stromen in zowel de BJTs.

Grote L kan verbetering van de MOS, die in bias circuit mismatch ongevoelig

te wijten aan de grotere L lambda effect zal verminderen hecnce de output weerstand zal toenemen en het circuit zal meer robuust voor de eventuele geluidsoverlast r elke wijziging van VDD dus meer PSRR ..
hoop dat dit helpt.

Grote L en afname GM van de LOPEND spiegel en vermindering van de winst van de macht lawaai.

Naar mijn mening is bandgap PSRR voornamelijk afhankelijk van de structuur die u kiest.Ten tweede, op de versterker ook belangrijk is, zijn Propery verfijnen, kunt u meer hoge PSRR verwerven voor de bandgap.

Ik denk dat grote L zal de output impedantie en lus winst te verhogen.Hogere winst lus betekent hogere PSRR.

Kan ik een spanningsregelaar voor een bandgap verder inprove PSRR?In dit geval maakt het een loops tussen de bandgap en spanningsregelaar, waar bandgap levering verwijzing spanning naar toezichthouder.Iedereen die ervaring hebben met dit?

Groeten.

Grote L betekent
1.lambda effect lager
2.O / P res Rds van tr is hoger
In principe moet u een hogere weerstand.U kan door het verminderen van W, maar ook de lambda-effect wordt verminderd door grote L. Dus helmknop adv

grote Ls maken CS graag meer ideaal CS
cascode CS schild productie en de voeding van molenaar effect.

Met behulp van Cascode, controleer de bevestiging
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back