hoe het ontwerpen van een two-way power divider met een hoge isolatie

Y

yanghui3j

Guest
hoi
elke suggestie om het ontwerpen van een two_way macht verdeler met coaxiale methode?
Ik heb een doel, maar de isolatie is zeer slecht
hoe de verbetering van de isolatie?
bedankt

Hoi

Ik denk dat je moet je ontwerp schematische of lay-out voor adviseur uploaden.

Met vriendelijke groet

Hohoh

Soms zetten een condensator parallel met de weerstand sterk verbetert isolement.

Probeer een 120ohm weerstand, zodat de kap evenwijdig brengt het dichter bij de vaststelling 100ohms.

De kap reduceert in principe de inductie van de weerstand en vermindert de fase vertraging door de weerstand.

Dit kan niet goed werken voor breedband-toepassingen voor.

Rod

Hoi,

weerstanden moeten klein zijn in vergelijking met kwart golflengte secties, de fase verschuiving via de weerstand zal beïnvloeden isolatie zwaar 'ge!

flyhigh

rolaki wrote:

Soms zetten een condensator parallel met de weerstand sterk verbetert isolement.Probeer een 120ohm weerstand, zodat de kap evenwijdig brengt het dichter bij de vaststelling 100ohms.De kap reduceert in principe de inductie van de weerstand en vermindert de fase vertraging door de weerstand.Dit kan niet goed werken voor breedband-toepassingen voor.Rod

Quote:

hmm, lijkt verschillende methodes om matching niet zo perfect onderdelen of bron impedantie over gemeenschappelijke poort.Vergeet isolement kan niet worden 6 dB beter dan gemeenschappelijk havenbeleid bron / belasting terugkeer verlies.dwz.
open, niet aangesloten gemeenschappelijke poort geeft 6 dB isolatie, gemeenschappelijke haven met 14 dB return loss van bron / belasting geven 20 dB isolatie, enz.

lieve vrienden
Ik ben het ontwerpen van een macht verdeler met coaxiale lijn, niet op de PCB
omdat de coaxiale lijn kan staan hogere macht> 100W
om deze reden, weet ik niet hoe de isolatie weerstand ontwerp.
en de isolatie is <6dB

bedankt
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Oh nowww u ons vertellen.

Ik veronderstel dat je bandbreedte is niet erg breed.

U moet 75ohm coax-kabel.quarterwave lengte.

Zet een 100ohm weerstand tussen de geleiders uitgang centrum.

Ik weet dat dit zeer vereenvoudigd.Maar ik weet niet of je frequentie bandbreedte
of wat is beperkt u het gebruik van een isolatie weerstand.

Rod

oh, bedankt voor uw suggestie
maar wat bedoel je het isolement resister?
bedoel je coxial het toevoegen van een lijn tussen de twee poort die 100ohm is of andere?

yanghui3j wrote:

oh, bedankt voor uw suggestie

maar wat bedoel je het isolement resister?

bedoel je coxial het toevoegen van een lijn tussen de twee poort die 100ohm is of andere?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back