Hoe het ontwerp van een helikopter vergelijkingslocatie?

N

nkchenliy

Guest
Ik
ben in een ADC design team.Ik
ben belast met de helikopter vergelijkingslocatie design.But Ik weet niet wat een helikopter vergelijkingslocatie is.

gebruik maken van een op-amp.uw input signaal gaat naar de omkeren ingang.het signaal naar de niet omkeren input zou een driehoekige golf uit een oscillator circuit, waar de piek tot piek waarde moet groter zijn dan het signaal in het omkeren.Er zijn veel boeken die over dit soort vergelijkingslocatie helaas i dont weet veel van de titels van deze boeken.

Bedankt.Maar ik weet niet hoe het ontwerpen van de helikopter vergelijkingslocatie en wat de helikopter vergelijkingslocatie is.What is de betekenis van "helikopter" in de helikopter vergelijkingslocatie?

Chopper stabilisatie (CHS) is een modulatie techniek die kan worden gebruikt om de gevolgen van op-amp onvolkomenheden inclusief ruis (voornamelijk 1 / f en thermische ruis) en de input-bedoelde dc offset spanning.Idealiter zou een helikopter gestabiliseerd versterker kan elimineren dc offset en lage frequentie (voornamelijk 1 / f) lawaai.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back