Hoe geometrie antenne's in Microsoft Word te trekken?

F

fly_fish

Guest
Om te eindigen een antenne papier, is het noodzakelijk om de geometrie van de antenne in het papier trekken.Dat betekent, moet geometrie een antenne's figuur ik invoegen in mijn artikel.
Ik gebruik CST antenne te simuleren, die kan DXF-formaat exporteren naar Autocad.Het is echter niet eenvoudig om CST model te vertalen in Word figuur.
Iedereen heeft andere betere methode?

Als u Microsoft Visio hebt, dan kunt u de DXF geometrie kan importeren naar Visio, dan zetten de ingevoerde vector CAD-object tot standaard Visio-objecten door rechts te klikken op de CAD-object ...

Dan heb je je eigen geometrie en u een add dimensionering lijnen en annotaties met behulp van standaard Visio stencils.

Tot slot kunt u exporteren naar een breed scala van grafische formaten.

Het enige nadeel is dat met behulp van Visio oudere versies problemen had exporteren naar EPS-formaat, en nieuwere versies gewoon niet bieden EPS exporteren (als gevolg van onopgeloste problemen) ...

Hoop dat dit helpt.
Mogwai.

Thanks a lot for reply Mogwai's!

Misschien SmartDraw kan doen hetzelfde werk als Visio?

Waarom heb je gewoon geen Print Screen van de CST op het klembord met <CTRL> <Alt Gr> <Print Scr> snijden en dan het gedeelte dat u wilt in MS Paint en plakken in Word?

<Print Scr> is net naast de functie proevers op bijna alle pc-toetsenborden.

Geachte Debeli, soms afdrukken scherm is een goed idee, soms is het niet.
Ik denk dat het niet geschikt is voor het schrijven van antenne artikel dat wordt gepubliceerd in tijdschriften.

U kunt uw werk op Adobe Generic Postscript-printer die genereert. Ps-bestand, openen met Ghostwiev en converteren als BMP.BMP kunnen worden geïmporteerd in Word.

fly-vis:

Ik heb nog nooit gebruikt SmartDraw maar ik denk dat (in theorie) het zeker kan hetzelfde doen ...Immers, zoals ik hoorde SmartDraw heeft de volledige functionaliteit van Visio (opent zelfs. Vsd bestanden) ...

mog.

Er zijn 2 cst macro's beschikbaar voor deze - ga naar macro's en vervolgens verslag: PowerPoint en Word!!

aw

waarom gebruik donot Print Screen en plak te schilderen en te plakken woord?!
.............Toegevoegd na 2 minuten:waarom gebruik donot Print Screen en plak te schilderen en te plakken woord?!
.............

Hi fly_fish

Het sooooooooo Eenvoudig in cSt

ga naar File -> export -> BMP
je zult wat je maar wilt krijgen van je scherm in bmp-formaat
en in het stopcontact of woord invoer beeld -> uit bestand.punt van de bmp-bestand OK
en thats all.
De BMP bestanden erg groot, zodat ze gewoon openen met microsoft schilder (in Stat -> Program -> accessoires-> Paint) of ACDsee of Photoshop en opslaan in jpg-formaat en doen de hierboven

PL

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back